vrijdag 1 augustus 2014

By Annemae




Een nieuwe blog. Waar zal ik beginnen?

Laat ik beginnen bij de titel: ' By Annemae.

De titel is eigenlijk vrij duidelijk. Het gaat gedeeltelijk allemaal over mij; Annemae. Ik wilde graag een beauty, lifestyle, inspirerende en  persoonlijke blog.


Waar zal ik allemaal over gaan bloggen?

Zoals hierboven al staat zal het voornamelijk gaan over fashion, beauty, lifestyle, diy en tenslotte over mezelf! Ik ga veel bloggen over de bovenstaande thema's maar zo nu en dan komt er ook persoonlijke update op de blog. Iedere zaterdag en zondag ga ik een artikel posten.


Ik wil met deze blog meiden inspireren, helpen en ervoor zorgen dat er altijd iets leuks te lezen is!

Liefs,


Annemae


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.