zondag 24 augustus 2014

Je plus en minpunten benoemen


Te grote oren? Te grote ogen? Te dunne lippen? Te dikke armen? Een te dikke buik? Te platte billen? Of vind je je eigen benen te dik?  Dan kunnen deze tips je misschien helpen!


Ieder meisje kent het wel je bent onzeker over jezelf. Daarom ga ik je vandaag in dit artikel leren hoe je het beste je plus- en minpunten kan benoemen. Zo laat ik je zien hoe je je min punten, denk hierbij aan oren, ogen, lippen, armen, buik en benen, kan omzetten naar pluspunten en voel je misschien toch nog wat zekerder!

 Laten we beginnen met dingen waar je echt niks aan kan veranderen zoals je oren of ogen. Natuurlijk kan je hier wel iets aan veranderen dmv. een operatie maar ik wil in dit artikel specifiek dingen benoemen die je echt zelf kan doen.  Je kan natuurlijk zorgen dat je oren minder opvallen door je haar los te dragen. Zo valt je haar voor je ogen en worden je ogen verhuld. Wat betreft je ogen kun je felle kleuren meiden maar juist naturelle kleuren gebruiken voor je make-up. Zo vallen je ogen iets minder op dan normaal.




Als je je lippen te dun vind heb ik maar een ding te zeggen, draag lipliner! Door lipliner en/of lipstick kun je je lippen meer vorm geven en deze groter laten lijken.

Als je je armen te dun vind kun je deze heel makkelijk trainen. Zo kun je aan de gang met gewichten maar ook met oefeningen aan de gang. Een paar voorbeelden hiervan zijn: pushups en armcurls. Door deze oefeningen kun je je biceps en triceps goed trainene.


(bijna) Ieder meisje vind haar buik wel een van de minst mooie delen van haar lichaam. Om je buik wat platter kan krijgen kun je oefeningen doen zoals sit-ups, curl-ups, crunches etc doen. Door deze oefeningen krijg je meer buikspieren en verbrand je het laag(je) vet dat op  je buik ligt.


Als je je billen te plat vind kun je het beste gaan squatten. Dit is een bilspier oefening die je heel makkelijk kan doen thuis en waarbij je al snel resultaat ziet. Hieronder zie je al binnen 1 maand resultaat! Je krijgt van de oefeningen vollere en dikkere billen met als klap op de vuurpijl ook nog een hele mooie vorm!


Wat betreft je benen: de lengte kun je helaas niet veranderen. Je kan niet zeggen: 'oke, nu wil ik lange benen dus ik maak ze even langer'. Wel kun je je benen langer doen lijken door bijvoorbeeld een lange broek aan te trekken met hakken. Zo lijken je benen optisch langer laten lijken zonder dat ze echt langer zijn.


Ik hoop dat je iets aan mijn tips hebt en dat je je door de tips nog zelfverzekerder gaat voelen!

Bedankt voor het lezen, geniet van je middag! X



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.