zondag 17 augustus 2014

Review: Bruno Banani Pure Woman parfum


Een tijdje geleden heb ik voor mijn verjaardag van mijn tante een parfum van Bruno Banani.

Ze droeg hem zelf niet meer omdat ze er veel hoofdpijn kan kreeg. Waarschijnlijk is hij te sterk voor haar dus kreeg ik hem. Vandaag ga ik deze voor jullie reviewen en laat ik weten wat ik er van vind!








Laten we beginnen met de verpakking: Roze.

Een geliefde kleur van Bruno Banani. Het flesje is gekronkeld wat best lekker in je hand ligt. Ik heb net mijn andere parfums er ook bij gepakt en ik merk eigenlijk weinig verschil met een ander flesje bijvoorbeeld bol of rechthoekig. De letters op het flesje zijn wit wat goed eruit springt op het roze flesje.




De geur is heel vrouwelijk en zoet. Maar wel lekker zomers. Het is dan ook een geur die ik vaak draag puur omdat ik me er lekker fleurig en vrolijk in voel. De geuren die in de parfum zitten zijn zwarte aalbes, cyclamen, pinksterroos en exotische mango. Ook komen hout en vanille aan bod in dit luchtje. De geur is voor mij niet te zwaar maar ik snap dat het voor sommige mensen te zwaar kan voelen.

De geur is verkrijgbaar in drie soorten, weliswaar niet de zelfde soort maar wel uit de zelfde lijn. Deze heten Dangerous Woman en Magic Woman. Deze zijn net als Pure Woman te koop bij onder andere Douglas voor €16,19. Voor deze prijs krijg je 20 ml.

Bedankt voor het lezen, geniet van je middag! X

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.