zondag 10 augustus 2014

TAG: This or That



Door Nina - Ik hou van tags, op die manier kom je altijd wat meer te weten over mensen, of het nou boeiend is of niet.

Ik doe vandaag de This Or That TAG omdat het me een vreselijk leuke TAG leek. Let's go!



Make-up:
Blush of bronzer?
Blush! Ik hou van blush. Dat is mijn favoriete make-up product.


Lipgloss of lipstick?
Lipstick. Ik hou niet van lipgloss.


Eyeliner of mascara?
Eyeliner, ik draag niet vaak mascara.


Foundation of concealer?
Concealer.


Nude of felle oogschaduw?
Nude.


Vaste of losse oogschaduw?
Vast, ik raak altijd zo gefrustreerd bij losse oogschaduw en de gebruikelijke fall-out.


Kwasten of sponsjes?
Kwasten.


Nagels:


OPI of China Glaze?
OPI.


Lang of kort?
Lang, maar ik ben een nagelbijter. Too bad for me.


Acryl/gelnagels of naturel?
Naturel


Fel of donker?
Donker


Bloemen of geen bloemen?
Geen bloemen


Body:


Parfum of body splash?
Parfum please <3


Lotion of body butter?
Body butter


Body wash of zeep?
... Dan ga ik met body wash.


Lush of een ander bedrijf voor bad en douche?
LUSH


Fashion:

Broeken of sweat pants?
Broeken


Long sleeve of korte mouwen?
Korte mouwen


Jurken of rokjes?
Rokjes


Streepjes of ruitjes?
Ruitjes


Teenslippers of sandalen?
Teenslippers


Sjaals of hoeden?
Sjaals


Studs of grotere oorbellen?
Grotere oorbellen


Kettingen of armbanden?
Armbanden


Hakken of flats?
Flats


Cowboy laarzen of rijlaarzen?
Rijlaarzen


Jasje of trui met capuchon?
Jasje


Forever21 of Charlotte Russe
Charlotte Russe


Abercomie of Hollister
Hollister


Saks 5th of Nordstrom
Nordstrom


Hair:


Gekruld of stijl?
Stijl


Knot of staart?
Knot


Schuifspeldjes of klipjes?
Schuifspeldjes


Haarlak of gel?
Haarlak


Lang of kort?
Kort


Licht of donker?
Voor mij wat lichter, maar het licht aan de persoon


Opzij gestreken pony of een pony?
Opzij gestreken pony


Omhoog of omlaag?
Hmm... Omhoog.


Random:


Regen of zon?
Regen


Zomer of winter?
Winter


Herfst of lente?
Lente


Chocola of vanille?
Vanille


Dat was hem dan. Ik hoop dat ik jullie weer wat bijgebracht over mezelf, ook al is het niet interessant. ;)


Have a nice day!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.