zaterdag 9 augustus 2014

TMI Tag

Vandaag ga ik voor jullie de TMI (To Much Information) tag doen! 

Deze tag bestaat uit maar liefst 50 vragen. Na het einde van deze tag weten jullie hopelijk een hele hoop over mij en kennen jullie mij weer een beetje beter!


Ik ga snel beginnen! ;)


1. Wat draag je?
Ik draag momenteel een paars/rode aztec jogging broek met een zwart hemdje.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jup

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Eigenlijk niet aangezien ik nog nooit een relatie heb gehad.
Mijn hart is wel een keer gebroken door mijn crush.

4. Hoe lang ben je?
Ik ben 1.78 meter.

5. Hoeveel weeg je?
Dat houd ik liever privé ;)

6. Heb je tattoo’s?
Nee.

7. Heb je piercings?
Nee, mijn oorbellen zijn geschoten.

8. OTP (One True Paring) ?
Ik denk toch wel beauty and the beast omdat de combinatie eigenlijk onmogelijk is maar toch perfect is!

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Hmm... Ik heb eigenlijk geen idee! Ik kijk niet zo veel series met een verhaallijn erin eigenlijk puur omdat ik hem dan niet meer volg!

10. Wat is je favoriete serie?
Bones, CSI, Law & Order, Baantjer en Grimm!

11. Wat is je favoriete band?
Ik heb eigenlijk geen favoriete band. Ik vind Imagine Dragons,  Krewella, Maroon 5, The Script en de Fray vind ik geweldig!

12. Wat mis je?
Ik mis familieleden van mij die gestorven zijn en het lekker in mijn vel zitten.

13. Wat is je favoriete liedje?
Marina and the Diamonds - Primadonna



14. Hoe oud ben je?
Ik ben 16 (05-05-1998)

15. Wat is je sterrenbeeld?
Stier.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner.
Vertrouwen vind ik heel belangrijk! Ik zoek iemand die ik blind kan vertrouwen.

17. Wat is je favoriete quote?
Amor Vincit Omnia, de latijnse benaming voor echte liefde overwint alles. Ik vind dit een hele mooie quote omdat ik in mijn leven veel ups en downs heb gehad en ik van mening ben dat je met echte pure liefde alles kan overwinnen.

18. Wat is je favoriete acteur?
Ik heb geen favoriete acteurs.

19. Wat is je favoriete kleur?
Ik vind de kleuren wit en zwart mooi, al zijn het officieel geen kleuren. Maar ook koraaltinten, mintgroen en mosgroen vind ik erg mooi!

20. Harde muziek of zachte muziek?
Zachte muziek, zodat je nog rustig je eigen dingen kan doen maar toch de muziek kan horen.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn slaapkamer en dan op bed liggen of de woonkamer en dan lekker languit op de bank.

22. Hoe lang douche je?
Tussen de 10 en de 20 minuten ongeveer. Het ligt eraan hoe ik mezelf voel en of ik veel of weinig tijd heb.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Kleding, haar, make-up samen ongeveer 15 minuten denk ik.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Ja, ik heb op de basisschool een fysieke ruzie gehad met iemand.

25. Wat is een turn-on?
Lekker ruiken, mooie ogen en een mooie lach!


26. Wat vind je een afknapper?
Onverzorgd zijn, vies ruiken, ongepoetste tanden etc.

29. Heb je angsten?
Ja, ik ben bang voor spinnen.

30. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Ik keek van de week door mijn fotoalbum, veel foto's van overleden familieleden.

31. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Gisteren tegen mijn ouders. <3.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Het boek 'Mam, ik bel je zo terug'. Een waargebeurd verhaal over het leven van  een 17-jarig meisje die word vermoord door haar 34-jarige vriend toen zij de relatie verbrak. Een verhaal met zowel positieve als negatieve kanten.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Baantjer! Super leuke serie! :)

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Op Whatsapp met Esmé en in het echt met mijn moeder.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Esmé is mijn vriendinnetje en mijn moeder is natuurlijk logisch!

36. Wat is je favoriete eten?
Tagliatelle met roomsaus! En dan als garnering kip, spek/ham en brocolli, hmmm!





37. Waar wil je nog graag naar toe?

Qua specifieke landen Australië, Ierland en Griekenland. Qua specifieke plaatsen Londen, Praag, Parijs en Sydney.

38. De laatste plaats waar je was?
Nijmegen.

39. Heb je een crush?
Nee.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Als in kusje op de wang, papa toen ik zei dat ik van hem hou! <3

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Dat is alweer een tijd geleden!

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zuur! Zure matten bijvoorbeeld, hmm...

43. Welke instrumenten speel je?
Ik wilde vroeger altijd gitaar spelen maar ik heb nooit les gehad erin.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Ik draag eigenlijk geen sieraden! Heel af en toe oorbellen en dan het liefste knopjes of diamanten.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Fitness.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
The Kik - Ruimtetuin

47. Wat is je favoriete openingszin?
Hoi? Ik hou niet zo van openingszinnen, gewoon hoi zeggen en een gesprek beginnen is stukken origineler vind ik!

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Nee, zoals ik al zei hou ik niet zo van openingszinnen.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Of je het echt chillen noemt weet ik niet, maar ik heb vandaag een terrasje gepakt met mijn vader en kennissen van mijn vader.

50. Wie geef je de tag door?
Ik geef deze tag door aan iedereen!


Bedankt voor het lezen, geniet van je middag! X





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.