zondag 7 september 2014

De gewoon NIET tag

Iedereen kent wel het moment dat je iemand ziet lopen of dat je iets ziet en dat je denkt: uh nee gewoon niet.

Gewoon serieus niet meer doen! Vandaag ga ik jullie vertellen wat mijn gewoon niet momenten zijn. Deze zijn verdeeld in de categorieën eten, muziek,  kleding, geuren, seizoen, youtube, mcDonald’s, personen en party.





Eten
Dingen die ik echt niet vind kunnen wat betreft eten is witlof, asperges en te gekookte groenten. Gewoon de textuur heel zompig en papperig blegh. Ook vind ik witlof en asperges gewoon niet lekker!  Ik vind het heel bitter en als ik iets niet lekker vind is het wel een bittere smaak.

Muziek
Heel simpel: Hardcore! Gewoon die hele harde bonkende muziek zonder enige passie of tekst ugh! Dat vind ik gewoon echt NIET kunnen.

Kleding
De legging met een t-shirt, de zie - poes - net - niet rokjes en/of jurkjes, de 'harige' trui of bijvoorbeeld de croptop vind ik echt 10 keer niks. Het is totaal niet mijn smaak, deels hiervan komt dit ook doordat het niet bij mijn postuur past.

Geuren
Over zoete zomer geuren vind ik niet echt fijn.  Ik voel me dan net een bloem met nectar, uber maar dan ook uber zoet.

Seizoen
De winter maar ook de zomer vind ik af en toe niet fijn. Dit komt doordat ik eigenlijk een ongelofelijke zeurkeus ben. In de winter vind ik het heerlijk om te wandelen of om sneeuwballen te gooien maar ik haat de kou. In de zomer houd ik van zonnen, zwemmen en watergevechten maar ik houd niet van de hitte. Ik ben denk ik gewoon niet gemaakt voor Nederland haha.

YouTube
Mega lange kletsvideo's, flauwe pranks en reclames! Vooral die reclames aaaah verschrikkelijk! Iedere keer als ik midden in een leuke film zit of een aflevering terugkijk komt er reclame doorheen en dan ben ik al meteen geirriteerd!

Personen
Dunne meisjes die beginnen over hoe dik ze zijn en over hoe weinig ze eten op een dag maar ook, sorry voor mijn grove taal, dikkere mensen die zich volstoppen met eten en zich dan afvragen waarom ze bijvoorbeeld over de 200 kg wegen?! Ik geef zelf toe, ik ben zelf ook niet een van de dunste meiden maar ik stop mezelf ook totaal niet vol met eten. Ik ben gewoon zwaarder geboren klaar.

Ouders
Tja, ik denk dat iedereen wel eens denkt: 'Mam/pap, doe eens even niet of hou eens even op'! Ik vind het persoonlijk altijd vervelend als mijn ouders aangeschoten zijn en zich dan, vrij logisch, was losser gaan gedragen.

Bedankt voor het lezen, geniet van je middag! X

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.