zaterdag 6 september 2014

Quotes

A truth I will always remember.




Door Nina - Quotes vind ik een leuk voorbeeld van Inner Beauty.

Niet dat het er per se over gaat, maar wel om het gevoel dat je in quotes kan leggen. Als je blij bent zien ze er anders uit dan als je verdrietig bent. Maar wat zeggen quotes nu eigenlijk? Altijd als ik in een dipje zat ging ik quotes lezen. Kleine zinnetjes die vertelden dat er eigenlijk niks aan de hand was en vaak hielpen ze me ook. In dit artikel vertel ik mijn favoriete quotes en waarom ze mijn favoriete quotes zijn.




Fake feelings

Quotes als dit deden me altijd veel. Soms moet jij gewoon de stap maken om mensen los te laten in plaats van wachten tot zij het doen. Deze keus heb ik in het leven meerdere keren moeten maken en het is een lastige keus. Maar als ik deze quote dan terug las, begreep ik weer waarom ik het deed. Je past nu niet eenmaal altijd bij elkaar of jij en je vriendin zijn teveel veranderd.


❂❂❂❂

Zo simpel, zo waar. Zelfs in de meest vreselijke dingen kan je geluk vinden. Dit is een quote die ik al jaren in mijn hoofd hou.


Untitled

Muziek is gewoon mijn leven, dat is heel simpel. Ook bij het schrijven van dit artikel luister ik muziek, gewoon omdat het me zo lekker laat werken.

Think positive ✨

Ook hier weer; dit heb ik vaak meegemaakt en ik probeer me hier vaak aan te houden. Het doet soms pijn om bepaalde vrienden te verliezen, maar het is niet het einde van de wereld.

Miles dont mean anything | by @chelseapearl

Hier heb ik altijd in geloofd. En nu zal ik dat zeker moeten doen, want ik heb een vriend die een eind van mij vandaan woont.


Untitled

Dit zijn mijn favoriete quotes. Ze zeggen allemaal iets over mijn leven en helpen mij altijd overeind.


Hier dan nog een aantal leuke quotes <3

Pin de Jen C en Disney - Things that make me happy! | Pinterest
Truth hurtsUntitled
.Marilyn monroe
please



Have a nice day!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.