zondag 21 september 2014

TAG | Herfst

De blaadjes vallen van de bomen, de temperatuur is aan het dalen en hier en daar gaat het ook meer regenen. De kleuren bruin, oranje, bruin en geel passen goed bij dit seizoen en het is letterlijk het perfecte moment voor diy's en wandelingen door het bos! De herfst komt er weer aan! Officieel begint de herfst op 23 september 2014 maar ik kon het niet laten om alvast deze leuke herfst tag online te zetten!


Deze tag bestaat vooral uit het beantwoorden van vragen over de herfst dus ik zou zeggen: pak er een kopje thee bij, trek je comfy outfit aan en geniet!





Wat is er zo leuk aan de herfst?
De kleuren van de bladeren die vallen, de tijd van lekker binnen zitten met thee of warme chocomel, een lekkere dikke jas aan met een toffe sjaal en vooral de warmte! Niet van buiten maar van binnen, gezellig samen zijn, wandelen. Oh ik kan niet wachten tot het herfst is!
Favoriete herfstdrankje?
Rooibos thee of warme chocomel. Ik ben gek op thee en vooral smaakjes thee (rooibos, citroen, groene thee, dutch-blend etc) maar ook warme chocomel kan niet ontbreken aan de herfst!


Bron

Favoriete geur(kaars)?
Ik gebruik zelf eigenlijk totaal geen geurkaarsen dus hier kan ik geen antwoord op geven haha.
Beste lipstick voor in de herfst?
Ik ga liever voor een lekkere nude lipstick of een glossje omdat ik niet zo vaak lipstick draag. Maar ook een simpele lippenbalsem vind ik erg fijn. Als ik dan zou moeten kiezen zou ik eerder voor een rood/roze tint gaan dan voor een donker bruine herfst kleur.

Go to moisturiser? 
Bodylotion of handcreme! Zeker als het wat kouder word zoals in de herfst vind ik het toch altijd wel lekker als ik mijn handen goed kan verzorgen zodat ze lekker zacht zijn. :)
Go to oogschaduw kleur?
Ik vind vooral de bruin, nude en taupe tinten erg mooi. Hieronder heb ik een aantal swatches gezet van mijn favoriete herfst kleuren!



Favoriete muziek? 
Ik heb niet echt een herfstmuziek. Ik luister eigenlijk heel veel verschillende muziek door het jaar door. Ik zou dan zeggen dat mijn muzieksmaak vooral pop, top40, rock, punk is dus dat luister ik dan ook in de herfst.
Favoriete herfst outfit? 
Een jeans met een blouse of trui en een simpel jasje en daarbij sneakers of stoere laarsjes! En natuurlijk daarbij een lekkere warme jas met een grote sjaal!



Autumn treat? 
Eigenlijk alles met appels en kaneel maar het liefste appeltaart met slagroom en een lekkere warme chocomel!
Favoriete plek?
There is no place like home! Het liefste zit ik lekker op mijn bed met veel kussens, mijn laptop (met muziek uiteraard), en een lekkere warme deken!
Wat is jou favoriete herfstdrankje of autumn treat?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.