zondag 12 oktober 2014

From Fat To Fantastic - #1

Na de herfstvakantie is het dan eindelijk zo ver - grip! Eindelijk heb ik de kans en de motivatie gevonden om te zijn wie altijd al heb willen zijn. Daarom ga ik iedere maand een artikel plaatsen met hoe de afgelopen maand is geweest voor mij. Ook geef ik jullie tips en laat ik zien hoeveel ik ben afgevallen en hoe het met me gaat nu.


Ik zie je denken nu: grip? Wat is dat eigenlijk?
Grip is een sportprogramma op mijn school voor mensen met ondergewicht of overgewicht om grip op hun gewicht te krijgen. Voor mensen met ondergewicht houd dit dus in dat ze dmv. dit progamma gaan aankomen en voor mensen zoals mij, die een maat meer hebben, is het de bedoeling dat je gaat afvallen. Dit allemaal onder begeleiding van een sportinstructeur, begeleiding van sport en bewegen studenten,  een fysiotherapeut en een diëtiste. Je hebt dus op ieder vlak wel steun van iemand!

Het programma duurt van 28 oktober 2014 tot 16 april 2015, in totaal 25 weken.

Maar hoeveel wil je dan eigenlijk afvallen?
Flink veel kilo's, in totaal 35 kg. Of me dit gaat lukken is een ander vraag. Het doel wat je hebt moet namelijk wel haalbaar zijn. Ik heb nou eenmaal ook een bredere bouw en ik zal nooit een slank persoon worden maar een aantal kilo's kunnen er bij mij wel af.

Mijn droomfiguur




Als ik een keuze zou maken zou dit heel dicht in de buurt komen. Ik wil heel graag een slanker figuur maar toch nog mijn rondingen behouden, want ja die heb ik ;)
Ik vind haar lichaam echt prachtig en beschouw dit dan ook als een goede motivatie!


Heb jij ook een motivatie om af te vallen? Of vind jij je lichaam prima zo?


2 opmerkingen:

  1. Ik ben 8 kg afgevallen, maar zou graag nog meer afvallen, het lukt me alleen niet meer zo goed..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap van je! Hoe komt het dat het nu niet meer lukt?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.