zaterdag 4 oktober 2014

Mijn lipstash oktober 2014

                          

Lipstick, lipgloss, lipcream, lipstay, je hebt een heleboel dingen om je lippen een mooie kleur te geven! Het liefste gebruik ik zelf lipgloss, lipstay en lipstick. Daarom ga ik jullie vandaag mijn lipstash laten zien!




Lipgloss/Lipcream



 4 I Love Pink - 4 Silky Red - 1 Babydoll's Favourite


De kleuren i love pink en babydoll's favourite zijn normale lipglossen met een lichte kleur. Ze smeren heel erg fijn maar helaas zijn ze heel erg plakkerig. Dit is niet zo heel fijn als je vaak je lippen op elkaar doet, wat ik dus vaak doe. Verder staan ze heel naturel omdat er weinig pigmentatie in de lipgloss zit. 2 lipglossen die bij elke outfit passen dus! De kleur i love pink is lichtroze en valt niet heel erg op. Het geeft een mooi lichtroze kleurtje aan je lippen. De tweede kleur Babydoll's Favourite is nog lichter en geeft enkel een mooie glans op je lippen.

De kleur Silky Red is een matte lipgloss. Voorheen was dit een lipcream maar die zijn nu uit het assortiment en verruild voor deze soort lipglossjes. Eigenlijk zijn het dus lipcreams in een grote verpakking. De kleur is mooi brandweerrood. Hij brengt lekker aan en zit ook lekker. Hij vervaagt wel vrij snel als je iets eet of drinkt.

Deze lipglossen zijn €2,39 per stuk en verkrijgbaar bij Kruidvat.

                                                          15 True Love Contains Charmine


Dit is ook een van mijn lieftallige lipglossen. Deze geeft wel meer kleur af dan de andere lipglossjes maar is alsnog heel erg draagbaar. De kleur op je lippen valt als rood met een flinke glans. Er zitten ook kleine glitters in de lipgloss wat je lippen nog mooier maakt.


Deze lipgloss is €1,89 en verkrijgbaar bij Kruidvat.



                15 True Love Contains Charmine - 4 I Love Pink - 4 Silky Red - 1 Babydoll's Favourite

Lipsticks





Miss Helen 189 - Idyl Moisturizing Lipstick 037 - Idyl Moisturizing Lipstick 004[/caption]
Helaas hebben de bovenstaande lipsticks geen naam alleen maar een nummer.



De lipstick van Miss Helen is al best oud en daarom ook niet meer verkrijgbaar. Ik weet niet of ze deze kleur in de vaste collectie hebben zitten maar hij is in ieder geval donker roze/paars en neigt naar bessen. De lipstick smeert lekker uit over je lippen en heeft een goede pigmentatie. De lipstick is het meest vergelijkbaar met de HEMA diamond shine lipstick in de kleur 19. Helaas weet ik de prijs van deze lipstick niet.


De lipsticks van Idyl (D.I.O. Drogist) zijn verkrijg baar in verschillende soorten. Zelf vind ik de verzorgende lipsticks het fijnst omdat deze lekker romig zijn en deze goed over je lippen smeren.
De kleur 037 is een lichte nude kleur. De kleur is goed gepigmenteerd en is draagbaar bij elke outfit. De kleur 004 is roze parlemoer en kan soms een beetje trashy staan. Persoonlijk vind ik hem wel fijn puur omdat hij mijn lippen goed verzorgd en het een lekkere glans geeft. Helaas weet ik net als van de Miss Helen lipstick de prijs niet.





 Miss Helen 189 - Idyl Moisturizing Lipstick 037 - Idyl Moisturizing Lipstick 004[/caption]





Bedankt voor het lezen, geniet van je middag! X

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.