zaterdag 11 oktober 2014

Nieuwe Layout!




Zoals jullie al zagen heb ik een hele gave en nieuwe lay-out!   Hij is speciaal voor mij na-gemaakt en helemaal aangepast door Marr.




Ik wilde al een tijdje een nieuwe lay-out omdat ik de vorige wat saai en wat simpel vond. Daarom plaatste ik van de week een oproepje op een forum en kwam Marr te voorschijn! Ze vertelde dat ze het leuk vond om de blog te coderen en of ik een voorbeeld had. Toen ze eenmaal het voorbeeld had gezien is de aan de slag gegaan en is ze begonnen met het maken van een html en layout. Het is helmaal gemaakt naar de eisen die ik graag wilde en de kleuren die ik tof vond!



Wat vinden jullie van de nieuwe lay-out?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.