zaterdag 18 oktober 2014

Tag: Confessions of a blogger!

De Confessions of a blogger TAG is een tag die ik al op vele blogs ben tegen gekomen. Zo stond deze op Today's Beauty, een blog die al een lange tijd volg. Daarom leek het mij als blogger zijnde leuk om deze tag ook te doen! De conffesions of a blogger tag is een persoonlijke tag met zowel vragen over mijzelf als over de blog.





Wat is de meest lonende zaak om over te bloggen in jouw geval?
Wat is je blijvende inspiratie of motivatie?

Wanneer ben je je blog gestart?
By Annemae bestaat sinds 1 augustus 2014, een nog niet zo hele lange tijd dus.
Heb je in het verleden online nog iets anders gehad (een andere blog of evt. YouTube)?
Ja, ik heb hiervoor twee andere blogs gehad. één was toen ik 12/13 was, xheartbeauty en één was vorig jaar  samen met een vriendin van mij, a look in our lives.
Waarom ben jij een blog begonnen?
De voornaamste rede dat ik ben begonnen met bloggen is om mijn vrije tijd op te vullen en om iets te doen na mijn studie. Verder vind ik het heel erg leuk om te schrijven en om andere te plezier met een passie van mij; bloggen. Ook vind ik het fijn om mijn eigen stukje op de wereld waar ik kan vertellen wat ik wil en waar ik kan delen wat ik wil.
Wanneer kun je het beste beginnen met het nemen van een blog?
Wanneer jij het zelf wilt! Wel vind ik dat je er tijd in moet stoppen en dat je ook regelmaat in je blog moet houden. Het maakt ook niet uit waar je over blogt maar onthoud dat je altijd uniek moet zijn. Je moet een bepaalde sfeer uitstralen waardoor mensen je blog willen lezen. Waarmee je het beste kan beginnen is blogspot of wordpress. Als je eenmaal bezig bent en veel bezoekers heb kun je overstappen naar een domeinnaam.
Wat was je eerste artikel op je blog?
Het eerste artikel op by Annemae was een introductieartikel. Het tweede 'echte' artikel  was een fashion artikel. Het is, in mijn ogen, niet zo heel goed gelukt maar desondanks vind ik het voor een eerste keer best knap..
Wat is je grootste uitdaging op het gebied van bloggen?
Met stipt; tijd maken en het ook afmaken van artikelen. Doordat ik nog naar school ga zit ik vijf dagen in de week op school. De ene keer is dit langer dan de andere keer. Omdat ik nog naar school ga moet ik natuurlijk ook huiswerk maken en er zijn wel eens tijden dat ik dit niet eens afkrijg zonder dat ik blog erbij, laat staan mét. Ik probeer iedere zaterdag en zondag een artikel online te zetten maar of dit lukt wil ik niet altijd beloven. Het is en blijft dus een uitdaging maar tot dusver gaat dit nog prima! :)
Wat denk jij in een jaar te bereiken met je blog?
Ik hoop natuurlijk de 100 volgers te bereiken maar of dit gaat lukken is een andere vraag. of ik fulltime wil bloggen is ook nog maar de vraag of dat gaat lukken. Natuurlijk klinkt het wereldje heel erg gaaf en super leuk om te doen! Maar het nadeel is dat ik dan of 1) moet stoppen met mijn opleiding of 2) een diploma heb waar ik niks mee doe. Dat vind ik zonde!

Ik denk dat het je ei kwijt kunnen een grote rol speelt. Niet dat ik dit in het dagelijkse leven niet kan maar via een blog is het toch anders dan  in een vriendinnengroep of in je klas. Ook vind ik het nieuwe mensen en/of nieuwe blogs ontdekken een groot pluspunt.
Wat demotiveert jou wel eens tijdens het bloggen?
Lastig... Momenteel is het denk ik dat, doordat ik in tijdnood kom, het moeten bloggen. Dit kan nog wel eens negatief uitpakken.

De reacties van andere! Het is zoo leuk om te zien dat mensen je artikelen leuk vinden en dat ze je inspiratie geven voor nieuwe artikelen! Ook het lezen van andere blogs vind ik heel erg leuk. Zo ben ik ontzettend fan van Today's Beauty, Vera Camilla, Teksuh en Anne Solveig!
Blog jij ook? Dan daag ik je uit om deze tag over te nemen en te vertellen wat jou geheimen zijn! Zet de link in de beschrijving en ik neem een kijkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.