zondag 9 november 2014

De toetsweek en een ziekenhuisbezoek

Hoi!

Vandaag geen gezellig artikel maar een snel berichtje vanuit mijn bed. Momenteel zit ik hard te studeren voor de toetsweek die volgende week plaatsvind (10 november tot 14 november) en heb ik eigenlijk geen tijd om vooruit te werken. Ook heeft mijn oma afgelopen weekend in het ziekenhuis gelegen en ben ik daar natuurlijk ook druk mee geweest. Ik heb daardoor dus even de blog op een lager pitje gezet en heb ik volledig gefocused op school en mijn oma.

Vanaf maandag een nieuwe week met weer nieuwe artikelen!

Liefs Annemae

1 opmerking:

  1. Nooit leuk om een bekende in het ziekenhuis te hebben liggen. Gelukkig zijn ze daar in goede handen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.