zondag 16 november 2014

Ken jij mijn blog al?!


'Hey, blog jij ook'? 'Hoe heet je blog? Dan ga ik hem meteen volgen!'. Vaak kreeg ik deze opmerking van meiden die ook bloggen. Daarom leek het me wel leuk om een paar blogs in het zonnetje te zetten. Geen grote beautyblogs zoals Beautygloss of MissLipgloss maar kleinere blogs die nog niet zo heel bekend zijn.



Today's beauty ♥ | www.todaysbeauty.nl  | Bloglovin'
Een beautyblog die word gerund door de 22-jarige Manon. Manon schrijft al sinds 25 juli 2011 dagelijks een artikel op haar blog. Ook kun je haar vinden op YouTube op het kanaal todaysbeauty en FEMME. Todays beauty is een blog waar je dagelijks leuke artikelen vindt over make-up, mode, verzorging en nog veel meer.

BeautyLook by Kaylee | http://beautylookbykaylee.blogspot.nl/ Bloglovin'
Een blog die word gerund door de 18-jarige Kaylee. Kaylee schrijft al sinds  23 november 2013 artikelen op haar blog.  BeautyLook by Kaylee is een blog waar je minimaal 2 keer in de week artikelen vindt over mode, make-up en lifestyle.




Ik vrouw van jou www.ikvrouwvanjou.nl | Bloglovin'
Een blog die word gerund door de lesbische vrouwen Joyce en Scarlet. Joyce en Scarlet schrijven
al vanaf 4 augustus 2014 4 keer per week een artikel op de blog.  Ik Vrouw Van Jou is een blog waar je vier keer in de week leuke artikelen kan vinden over het leven van twee lesbienne's, de avondturen die ze beleven en nog veel meer! Ook kun je ze volgen via het youtube-kanaal IkVrouwVanJou.

Welke blogs vind jij leuk? En welke zou ik absoluut moeten volgen?

1 opmerking:

  1. Heel leuk dat je dit doet! Ik vind het zelf ook leuk om kleinere blogs te volgen.
    Ik volg jouw blog nu ook!
    Ik post gezonde recepten, dus misschien vind je dat ook wel wat (;

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.