zondag 30 november 2014

TAG | Common White Girl




Alle blanke meisjes drinken Starbucks, dragen uggs en dragen foundation, poeder, blush, lipstick en ga zo maar door. Nou, dan ben ik dus geen typisch blank meisje! Ik drink dan wel starbucks, maar een kop koffie van de Kiosk op het station vind ik net zo lekker. Ook draag ik geen uggs, draag ik geen foundation, poeder en ga zo maar door. Weten wat ik wel allemaal doe?

Favoriete Starbucks drankje?
Ik kom eigenlijk niet zo veel bij de Starbucks maar als ik er kom dan drink ik eigenlijk standaard een frappucino. Dit is dan een frappucino coffee of een frappucino Mokka.

 Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Pfff, voorheen toen ik lang haar had en nog op de middelbare zat was ik in 15 minuten toch wel klaar. Snel mijn bed uit, tanden poetsen, haar op een knot, kleren aantrekken, eten en dan hup op de fiets naar school fietsen. Maar sinds ik op het mbo zit doe ik er toch 30 minuten over. Dit komt mede doordat mijn haar nu korter is en ik hier veel meer tijd aan moet besteden. Zo sta ik op, maak in mijn haar nat, doe ik er mousse in, fohn ik het, doe ik mijn make-up op en kleed ik mij daarna pas om.






Hoeveel selfies maak je op een dag?

Het ligt puur aan het moment. De ene dag maak ik er geen, de andere dag wat meer.


Hoeveel Instagram followers en foto's heb je?
Ik heb 92 volgers op instagram en heb er momenteel 36 foto's op staan. Volg jij mij al? Klik hier.



Zeg je weleens lol of OMG hardop?
Lol nooit maar omg wel eens. Maar dan niet oh my gawd maar oh mijn god.

Draag je kledingstukken weleens vaker dan één keer?

Tuurlijk! Meestal draag ik iedere dag een andere kledingcombinatie. Tenzij ik een weekend niks te doen heb. Dan draag ik mijn joggingbroek vaker haha.



Ben je racistisch?

Nee, totaal niet!



Instagram, Twitter of Tumblr?
Instagram! Met twitter doe ik eigenlijk vrijwel weinig tot niks en met tumblr heb ik zelf niks.
Ik heb wel een enorm grote verslaving voor Pinterest!

Wat doe je het grootste deel van je tijd?
Muziek luisteren, bloggen en gezellig afspreken met mijn lieve vriendinnetjes!

Wie zijn je favoriete Youtubers?

Hoe vaak doe je je nagels?
Door mijn opleiding mag ik geen lange nagels dus lak ik mijn nagels ook niet. Wel knip ik ze kort en vijl ik ze.

Ben je een shopaholic?

Nee, totaal niet!

Hoe vaak heb je mean girls gezien?
Nooit haha, word tijd voor de eerste keer ;).



Heb je veel kleren?
Een hele kast vol haha!

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?
Nee eigenlijk nooit! Wel maak ik soms een foto van mijn geliefde Starbucks drankje.



Draag je elke dag make-up?
Nee, niet iedere dag. Alleen als ik er eigenlijk zin in heb of als ik ga werken of een feestje heb.
Wel teken ik iedere dag mijn wenkbrauwen bij omdat ik anders echt een blote billen gezicht heb haha.

Hoe stijl je meestal je haar?
Ik stijl mijn haar nooit. Dit vind ik mijzelf totaal niet staan en totaal ook niet mooi.
Meestal maak ik mijn haar eerst nat, doe ik er vervolgens mousse in of een versteviging, fohn ik mijn haar daarna en doe ik hierna nog een gel of een wax in mijn haar.


Zie je er altijd presentable uit?
Meestal wel. Ik probeer er altijd netjes en verzorgd uit te zien. Natuurlijk heb ik ook dagen thuis waarbij ik lekker in mijn ma flodder outfit (lees een te grote trui, joggingsbroek en sloffen) door het huis slof.

Ben jij een typisch blank meisje?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.