zondag 7 december 2014

Happy Moments #1

De blaadjes die van de bomen vallen, de zon, lekker weer, sneeuw of liever lekkere warme schoenen, dat ene paar hakken of toch meer kunnen passen in een maatje S? De meeste mensen hebben wel een paar dingen waar ze blij van worden. Zo onder wie ik ook. Daarom heb ik in dit artikel mijn happy moments van dit moment gezet.




Lifestyle


Simpele dingen, daar word ik eigenlijk het aller blijste van. Zo smelt ik weg bij een gezellige sfeer met kaarsjes,  ben ik dol op zaterdag of zondag ochtenden waarbij ik lekker in mijn huispak op de bank plof met een kop thee en ben ik van mening dat je zelf je eigen geluk maakt.

Eten en drinken

 Ik ben dol maar dan ook echt dol op water! Het lekkere hiervan is dat je eindeloos kan variëren met smaken. Zo kun je appel en limoen erin doen, citroen of misschien alleen een blaadje munt. Ook ben ik gek op zelfgemaakte taarten, cakes en ijs. Het is niet een van de beste keuze momenteel maar ach, soms mag je jezelf best een verwennen met iets lekkers toch? :-) Ook vind ik het lekker en gezellig om te koken. Dit kan heel simpel een pan macaroni zijn of wat luxer varkenshaas in roomsaus, zolang het samen gebeurd vind ik het leuk!

Beauty
Het zijn de kleine dingen die het leven zo bijzonder en fijn maken. Dit geld ook voor beauty. Ik kan al blij worden als mijn haren goed zitten, mijn nagels perfect zijn gelakt of als ik dé perfecte lipstick vind voor mijn lippen!

Wat is jou happy moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.