zondag 4 januari 2015

TAG: | 10 tot 1


Laatst zat ik weer op bloglovin te kijken naar nieuwe blogs en zag ik een heel tof artikel voorbijkomen: Van 10 tot 1 Tag. Zodra ik deze las werd ik meteen enthousiast om deze ook te gaan doen, dus lees snel meer!



10 dingen over mezelf
  • Mijn naam is Annemae
  • Ik ben 16 jaar oud
  • Ik ben geboren op 5 mei, wat bevrijdingsdag is
  • Ik heb geen broers of zussen
  • Ik ben het liefste beneden op de bank of boven op mijn slaapkamer in mijn bed
  • Je kan mij s'nachts wakker maken voor broccoli
  • Ik kan uren lang doorbrengen op bloglovin!
  • Ik ben dol op uren lang kletsen met vriendinnen met een flinke kop thee en een cake of koekje
  • Mijn lievelingsmuziek is top 40
  • Ik kan uren lang meebléren op de muziek van the script, dotan, Ilse de Lange en ga zo maar door!
9 dingen die ik leuk vind
  • Bloggen
  • The script
  • Social Media
  • Bloglovin
  • Gezelligheid met vriendinnen
  • Zingen
  • Uitslapen
  • Luxe ontbijten
  • Broccoli
8 dingen die ik niet leuk vind
  • Vroeg opstaan
  • Een lege telefoon
  • Geen wi-fi hebben
  • Verveling
  • Spinnen
  • Insecten
  • Dieren die vliegen
  • Mensen die ongeduldig zijn
7 plekken waar ik graag kom
  • Mijn bed
  • Het huis van mijn beste vriendin Esmé
  • Het huis van mijn Oma
  • Het huis van mijn tante
  • Nijmegen
  • Wijchen
  • De trein
6 manieren om mijn hart te winnen
  • Vertrouwen hebben in mij
  • Romantisch zijn
  • Spontaan zijn
  • Niet alleen lief zijn met woorden, maar ook met daden!
  • Gelukkig zijn
  • Zelfvertrouwen hebben
5 plaatsen waar ik nog heen wil
  • Melbourne - Australië
  • New York - Amerika
  • Berlijn – Duitsland
  • Canada
  • Parijs- Frankrijk
4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
  • Mijn familie
  • Mijn vriendinnen
  • Mijn telefoon
  • Mijn bed
3 van mijn lievelingsliedjes
  • Of Monsters And Men - Little talks ♥
  • Andy Grammar - Back Home ♥
  • Beyonce - Drunk in love ♥
2 Wensen
  • Gelukkig zijn
  • Een eigen, goed lopende blog hebben!
1 laatste woord
  • Leef vandaag alsof het je laatste dag is! ♥♥♥


    2 opmerkingen:

    1. Ik heb deze tag een tijdje geleden ook gedaan. Je hebt hem trouwens heel erg leuk ingevuld, liefs!

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Leuk om te lezen! Ik kan ook uren op Bloglovin doorbrengen. Leuke blog heb je, je hebt er alvast een nieuwe volger bij! :)

      BeantwoordenVerwijderen

    Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
    Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.