zondag 15 februari 2015

It's all about fashion #1

Welk meisje droomt nou niet van een prachtige inloop kast voor haar kleren, schoenen en accessoires? Ik in ieder geval wel. Daarom laat ik vandaag drie outfits zien die ik erg leuk vind om te dragen. Ik bezit niet alle items van de outfits maar veel komt wel overeen met kledingstukken uit mijn kast.



Een nette maar toch simpele outfit. De sneakers maken de outfit wat stoerder terwijl de blazer en de sieraden de outfit was chiquer en vrouwelijk maken. Deze combinatie vind ik zelf erg leuk om te dragen. Ook de combinatie van het donkere blauw en het frisse wit vind ik samen een geslaagde combinatie die ik veel zal dragen in zowel de herfst, als lente als zomer.




Een typische herfst/winter look, tenminste voor mij. De kleuren zijn donkerder en daardoor goed geschikt voor de herfst en de winter. De outfit is eigenlijk heel simpel: zwarte broek, zwart (lang) hemd, een rode, geruite blouse en zwarte enkellaarsjes. Perfect voor een luie dag als je er toch leuk uit wilt zien!
Deze outfit is iets wat ik ieder moment zou kunnen dragen. Het kan heel casual met een sneaker of hoge laars of chique met een korte enkellaars. Het jurkje kan zowel als tuniek of als jurk, dit ligt er aan hoelang je bent. Zelf zou ik hem dragen als jurk met een dikke majo.

Wat is een outfit die jij graag draagt?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.