zondag 22 februari 2015

TAG | De Pinterest tag


Gisteren had ik zin om een tag te schrijven, eentje die niks te maken heeft met beauty of favorieten maar met iets waar veel bloggers op zitten: Pinterest. Deze tag draait dan ook helemaal om Pinterest. Vragen over je borden, favoriete pins etc. Ik heb hem vertaald vanuit youtube op het kanaal van ObbsandLala. Veel leesplezier! 




Hoeveel pins heb je op Pinterest?
370 pins


Hoeveel borden heb je op Pinterest?

12 borden
  • Healty Foods (99 pins)
  • Healty (22 pins)
  • Drinks (34 pins)
  • Unhealty Foods (94 pins)
  • Home (38 pins)
  • Tips and trucs (21 pins)
  • Bedroom Inspiration (33 pins)
  • Slaapkamer (9 pins)
  • Hairspiration (6 pins)
  • Outfit Inspiration (4 pins)
  • Beauty (6 pins)
  • Ink me (4 pins)
Hoeveel volgers heb je op Pinterest?
Ik heb niet zo veel volgers, namelijk 22.


Wat is het algehele thema voor je Pinterest?
Ik heb geen algeheel thema voor Pinterest. Ieder bord heeft een eigen thema en stijl. Zo is alles netjes en georganiseerd voor mij iets wat ik heel fijn vind.




Gebruik je pinterest om je blog/youtube account te promoten?
Nee, wel gebruik ik veel foto's van pinterest die ik om mijn blog zet of inspiratie in het dagelijks leven zoals voor mijn slaapkamer, gezond eten of juist ongezonde snacks.


Pin je wel eens op interesse borden?
Nee, ik haal er wel veel pins vandaan. Vaak zijn dit pins met de tags krullen, bedroom of daily make-up.


Heb je ergernissen aan Pinterest?
JA. Ik vind het heel vervelend en irritant dat als je iets pint, vervolgens het bord waar het vandaan komt omhoog komt. Grrr, ik wil gewoon aan een stuk door pinnen. Daarom gebruik ik ook vaak mijn telefoon voor Pinterest omdat ik de laptop niet fijn vind werken.


Wat is je favoriete bord om op te pinnen?
Healty foods


Wat is je favoriete pin?




Dit is een hele goede motivatie voor mij :)


Stalk je iemand op Pinterest?
Nee, eigenlijk niet.


Heb je geheime borden? Zo ja, waarvoor?
Soms maak ik borden aan die ik maar tijdelijk gebruik voor een bepaalde gelegenheid. Zo heb ik nu een bord met de naam bruiloft omdat ik in mei een bruiloft heb. Hier pin ik kapsels, make-up en kledingstijlen op die ik die dag zou kunnen dragen.


Heb je wel eens meegedaan aan een Pinterest feestje?
Nee, wat is dat?! 



Wat zou je willen veranderen aan Pinterest?
De pop-ups die ik erg vervelend vind.


Wat is een Pinterest tip die je hebt?
Categoriseer alles in bepaalde thema's. Zo heb je alles snel en bondig bij elkaar zitten en is het makkelijk om te gebruiken.


Tag 3 mensen die deze tag moeten overnemen.
Iedereen

Gebruik jij ook Pinterest? Ik zou het leuk vinden als je me zou volgen! 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke tag! Erg leuk ingevuld.

    Ik heb jou genomineerd voor de Liebster award, deze kun je vinden op mijn website: http://beautylookbykaylee.blogspot.nl/2015/02/liebster-award-nominatie.html

    Ik hoop dat je dit leuk vind, veel plezier en succes met het invullen!

    Liefs,
    Kaylee

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.