zondag 1 maart 2015

De liebster award!




Vrijdag ben ik genomineerd door Kaylee voor de liebster award, hoe leuk! Dit is pas mijn eerste nominatie dus kon ik ook niet wachten om te beginnen en andere blogs te nomineren.

De vragen die ik van Kaylee heb gekregen

Waarom ben je begonnen met bloggen
Ik ben begonnen met bloggen op mijn twaalfde. Ik ben hiermee begonnen omdat ik meer in mijn vrije tijd wilden gaan doen. Ook wilde ik een plek om van mij af te schrijven en te vertellen wat ik allemaal deed op school, wat ik lekker vond om te eten en te drinken, welke lipgloss ik mooi vond etc. Inmiddels is mijn blog professioneler geworden, heb ik ook een andere blognaam gekregen en heb ik  meer volgers dan dat ik op andere blog's van mij had.

Wat is jou favoriete eten?
Mijn favoriete eten is tagliatelle met roomsaus, champignons, ham, kip en broccoli, jum!

Hoelang wil je nog doorgaan met je blog?
Eigenlijk zolang als ik kan! Ik vind het bloggen erg leuk en geniet er dan enorm van. Ik heb iets om te doen als ik niet werk of naar school ga en doe veel inspiratie op door andere blogs.

Waar zou je het liefst naar toe gaan als je een vakantie mocht uitkiezen?
Hm, deze is lastig. Ga je voor een plaats op de wereld die je heel mooi lijkt zoals zoals het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten of Curaçao of ga je toch voor die wereldreis? Lastig! Ik zou eerder naar een land zoals Curacao gaan omdat het daar lekker warm is momenteel en ik de warmte wel even nodig heb haha. Een wereldreis lijkt me ook erg gaaf alleen weet ik niet of ik zo lang van huis kan wegblijven haha.

Wat moet een blog volgens jou zeker hebben?
Als ik een blog zie wil ik aangetrokken worden tot de foto's. Ik vind een goede fotografie erg belangrijk omdat als ik een review lees ik goede productfoto's wil zien. Ook vind ik een eigen layout erg fijn. Als iedereen een standaard witte lay-out zou hebben zouden alle blogs hetzelfde worden en is geen enkele blog meer uniek.

Wat is de grootste blunder die je ooit gemaakt hebt?
Oeh, misschien is een aangeschoten bui mensen je geheimen vertellen, oeps..

Wat wil je bereiken met je blog?
Ik wil mensen vooral inspireren en vermaken. Ik wil het idee hebben dat mensen denken: 'Oh, dat is handig!' of 'Hey, dat is een leuke blog! Die wil ik vaker bezoeken'.

Hoe zie jij je later?
Ik zie mezelf als doktersassistente misschien wel verpleegkundige of student voor de RVA (De Regionale Ambulance Voorziening). Verder zie ik mezelf samenwonend of getrouwd met mijn vriend of vriendin en heb ik misschien wel een kindje. Wel wil ik graag door blijven gaan met bloggen!

Wat vind jij de leukste onderwerpen om over te bloggen?
Ik vind zelf lifestyle, food en persoonlijk het leukste om over te bloggen.

Noem 3 slechte eigenschappen van jezelf.
Ik ben enorm ongeduldig. Ik irriteer me daardoor ook regelmatig als mensen niet doorwerken, mijn trein vertraging heeft of mijn laptop sloom is. Ook ben ik enorm perfectionistisch. Daardoor zit is inmiddels al 1 uur dit artikel te schrijven. En als laatste ben ik heel slecht in de touwtjes uit handen geven. Ik wil het liefste alles zelf doen zodat ik zelf bepaald wanneer ik iets doe, hoe ik het doe en op welke manier ik het doe.

Noem 5 woorden die jou gelukkig maken. 


  • Familie
  • Vriendinnen
  • Bloggen
  • Mijn bed
  • Geluk

De vragen die ik heb bedacht voor mijn nominaties


  1. Hoelang blog je al?
  2. Wat is je favoriete artikel en waarom?
  3. Noem 4 items van je bucket-list.
  4. Omschrijf jezelf in 5 woorden.
  5. Wat is je favoriete liedje van het moment?
  6. Heb je een idool/voorbeeld?
  7. Wat is je favoriete plek om naar toe te gaan?
  8. Hoe zie je jezelf over 5 jaar? En over 10 jaar?
  9. Wat is je favoriete product?




3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen en lief dat je me hebt genomineerd. Ik heb deze in het begin ooit al op mijn blog gedaan, dus ik sla 'm over. Wel vind ik het leuk om een vraag voor je in te vullen, dus bij deze: Waar zie ik mezelf over 5 of 10 jaar. Ik hoop mijn HBO diploma volgend jaar te kunnen behalen en daarna wil ik graag gaan reizen. Veel nieuwe dingen zien en leren en vervolgens thuis komen met een volle backpack aan ervaringen. Dan hoop ik een baan bij de KLM te kunnen bemachtigen en een eigen huisje. Later hoop ik nog samen te gaan wonen met mijn vriend en wie weet zijn we over 10 jaar al getrouwd. (het liefst met een groot feest en prachtige jurk, hihi) Maar.. ik laat het graag zoals het is, dus ik zie het wel. Eerst genieten van NU. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te lezen! Misschien kom ik je wel tegen als ik mijn wereld reis ga maken haha!

      Verwijderen
  2. Wat lief dat je mij genomineerd heb, ik heb hem alleen al een hele tijd geleden ingevuld! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.