zondag 29 maart 2015

Mijn favoriete oorbellen

Het is eindelijk zo ver, mijn eerste zelf geschoten foto's! Vandaag heb ik een klein artikeltje voor jullie waarbij ik mijn favoriete oorbellen laat zien. De foto kwaliteit is natuurlijk niet optimaal maar voor een eerste keer is het erg goed gelukt!

Hoe berg ik mijn oorbellen op? 

Mijn oorbellen die ik het meest draag berg ik op in dit mooie, witte doosje. Het doosje is oorspronkelijk van Alengio, een sieraden merk voor kleine bedels van pandora armbanden. Zelf heb ik deze niet maar wel heb ik dit doosje. Het doosje past goed bij mijn kamer en staat ook nog eens erg chique.

 Toen ik deze oorbellen voor het eerst zag vond ik ze eigenlijk vrij tuttig en oud, maar toen ik ze een aantal keren zag bij anderen vond ik ze eigenlijk steeds leuker en leuker. Ze zijn een soort oud-zilver wat ze eigenlijk een beetje vintage maakt.

 Deze oorbellen zijn eigenlijk vrijwel hetzelfde. Het enige verschil is dat de ene glimmend, zilver zijn en de andere mat, zilver. De oorbellen kunnen zowel heel casual als heel chique staan.


 Deze foto is niet zo scherp als ik had gedacht, helaas! Deze oorbellen zijn een soort donker zilver, zwart. Normaal ben ik nooit zo van de apartere vormen maar deze staan erg leuk bij een casual outfit.

Zoals je kan zien zijn deze oorbellen als best verroest haha, oeps. Dit is wel een teken dat ik ze dus heel vaak draag. De oorbellen staan erg chique bij een jurkje en hakken. Ze zitten in elkaar gedraait wat ze aparter maakt dan andere oorbellen.

Wat zijn jouw favoriete oorbellen? En wat vind je van mijn eerste, zelfgeschoten foto's?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.