zondag 15 maart 2015

Mijn spotifylijst


Als je me goed kent dan weet je dat muziek een enorme uitlaatklep is voor mij. Ik zing dan ook graag of zing, blêr regelmatig enorm hard mee met de muziek van het moment. Daarom wil ik vandaag mijn faves playlist met jullie delen zodat jullie, net zoals ik, uren lang kunnen meeblêren met mijn muziek.



De playlist bestaat uit mijn faves van dit moment:

  1. Ella Henderson - Ghost
  2. B.o.B ft. Priscilla - John Doe
  3. Jessie J - Ain't Been Done
  4. Omi (felix Jaehn remix) - Cheerleader
  5. Pitbull ft. Ne-Yo - Time of Our Lives
  6. Ellie Gouling 0 Love Me Like You Do
  7. Beyoncé - ***Flawless
  8. Lissie - When I'm Alone
  9. Trey Songz - Na Na
  10. Sam Smith - I'm Not The Only One
  11. Mark Ronsom ft. Bruno Mars - Uptown Funk 
  12. Walk the Moon - Shup Up and Dance
  13. Ed Sheeran - Thinking Out Loud
  14. Teske - Rewritten
  15. Natalie Imbruglia - Torn

Wat is jou favoriete liedje van het moment? Misschien zet ik hem wel in mijn playlist!



1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.