zondag 8 maart 2015

At The Moment #1

Hoi! Vandaag geen beauty, lifestyle of tag artikel maar even een klets artikel. Een artikel waarin ik vertel wat mij bezighoud en waar ik mee zit momenteel, gewoon even meiden onder elkaar kletsen!




Tja, waar zal ik beginnen. Stress speelt momenteel een grote rol in mijn leven. Daardoor lukt het niet altijd om een artikel online te zetten. Ik wilde eigenlijk zoals voorheen (begin van mijn blog) 2 artikelen per week schrijven, op de zaterdag en op de zondag. Helaas gaat dit dus niet lukken. Het is momenteel zowel druk voor mijn lichaam als voor mijn hoofd. Daarom staat mijn blog ook even op een lager pitje. Het is voor mij, in deze periode, gewoon erg lastig om veel tijd te steken in mijn blog.

Verder ben ik de laatste tijd erg moe en slaap ik dan ook vroeg. Ik ben altijd vroeg wakker vanwege school dus probeer wel zoveel mogelijk te slapen. Helaas lukt dit ook niet altijd en ben ik zoals ik al eerder zei erg moe. Ook dit is een rede dat ik mijn blog op een lager pitje moet zetten omdat ik de energie die ik heb in school moet steken.

Wat betreft foto's voor op mijn blog.. zoals je misschien al had gemerkt zijn dit er vrijwel nul. Dit komt doordat mijn SD-kaart kapot is en ik momenteel geen nieuwe heb.

Kortom, alles gaat weer eens enorm lekker!


2 opmerkingen:

  1. Jeetje, vervelend zo'n periode! Hopelijk mag je gauw je rust weer vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Hoop ook dat ik alles weer snel kan oppakken..

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.