zondag 5 april 2015

Fijne pasen!

Joehoe! Goeiemorgen! Vandaag is het eerste paasdag. Waarschijnlijk zit ik nu te genieten van mijn heerlijke paasontbijtje bestaande uit eieren, spek en croissantjes of lig ik nog te slapen haha. Pasen is, vind ik, de tijd om gezellig samen met je gezin of familie paaseieren te zoeken, aan het paasontbijt te zitten, gewoon gezellig te borrelen of samen te eten, maar in ieder geval de tijd om samen te zijn. Pasen is voor mij altijd een lastige tijd. Dit komt doordat mijn laatste vakantie met mijn opa † met pasen was. Inmiddels is mijn opa op 15 april alweer 3 jaar uit ons midden gerukt... Daarom geniet ik ieder jaar extra van de pasen en de mensen om mij heen.


Geniet van je pasen & koester de momenten met je lieve familie!

2 opmerkingen:

  1. Hoop dat je een leuke Pasen gehad hebt?

    Ik heb je getagd om de my life tag te doen op je blog. http://beautylookbykaylee.blogspot.nl/2015/04/tag-my-life-tag.html?m=1

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker! Was erg gezellig :). Bedankt voor de tag, ik ga hem zo snel mogelijk invullen.

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.