zondag 19 april 2015

TAG | My Life Tag




Afgelopen donderdag 9 april, werd ik door Kaylee van BeautyLook by Kaylee getagd voor deze leuke tag. Ik had het afgelopen week erg druk met school en stage. Daardoor komt de tag nu pas online. Veel leesplezier!



Wat is je lievelingskleur?
Mijn lievelingskleuren zijn zwart, mintgroen, kobaltblauw en donkerblauw. Maar ook pasteltinten of aardetinten vind ik erg mooi.


Wat is jou droom carriere? 
Mijn droomcarriere was vroeger altijd prinses of koningin. Natuurlijk is dit door de jaren heen veranderd. Momenteel volg ik de opleiding doktersassistente, momenteel is dit mijn droom carriere. Misschien wil ik hierna nog de opleiding verpleegkundige gaan doen maar dat weet ik nog niet zeker.

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Pfoe, soms wil ik eigenlijk helemaal niet uit huis maar gewoon lekker bij mijn ouders thuis blijven wonen. Maar soms wil ik ook wel op eigen benen staan en wil ik samen met mijn beste vriendin gaan samenwonen. We volgen gedeeltelijk de zelfde opleiding en wonen 2 blokken van elkaar vandaan, dus dat moet op een dag gaan lukken! Het liefste zou ik dan in Nijmegen of Amsterdam willen wonen.





Wat is je favoriete manier om te reizen?

Met de fiets! Ik vind het heerlijk om te fietsen. Natuurlijk wordt ik minder blij van fietsen als het sneeuwt of regent maar als het zonnetje schijnt en het lekker weer is zit ik liever op de fiets.

Wat doe je in je vrije tijd?

In mijn vrije tijd doe ik vaak leuke dingen met mijn vriendinnen. Zo ga ik gezellig naar de stad, pak ik een terrasje, ga ik naar de bios of drink ik een drankje in een café. Ook blog ik vaak, geniet ik van het mooie weer en houd ik van de gezelligheid die ik heb met mijn familie.

Wat is je favoriete make-up merk?
Veel make-up die ik gebruik is van het merk Essence. Eigenlijk is alles wel van het merk essence haha.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?

Ik koop veel kleding bij de Miss Etam, maar ook de ms mode of wehkamp koop ik mijn kleding.

Wat is je favoriete parfum?

Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik ben dol op de geur sexplosion van de action! Hij is goedkoop, ruikt lekker en vervliegt niet zo heel snel. Maar ook pure  van Mexx vind ik erg fris en lekker.





Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik ben begonnen met bloggen toen ik 12 was geloof ik. Ik wilde altijd al een blog hebben net als beautygloss, teskuh of vera. Momenteel blog ik alweer vanaf augustus 2014 op byAnnemae.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.