zondag 26 april 2015

At The Moment #1 | Stage




Ik heb lang nagedacht over mijn blog en wat ik nu eigenlijk wil voor mijn blog. Wil ik een beautyblog worden met veel make-up looks? Of een fashion blog met plussize fashion? Of toch de uiteindelijke keuze: Een lifestyle blog. Ik heb al vaker gezegd dat ik een lifstyle blog wil zijn met veel persoonlijke artikelen, food en intrieur artikelen. Ik merk dat ik toch veel beauty en fashion artikelen online heb staan en het aantal tag's is ook meer dan dat ik wilde. Daarom heb ik besloten meer van mezelf te laten zien, meer Thoughts lately dus.


De afgelopen week heb ik best wel veel gezien. Ik heb natuurlijk het stralende zonnetje gezien maar ook veel naar het computerscherm gestaard op mijn stage. De eerste week is enorm goed bevallen! Ik heb, vind ik zelf, al veel verantwoordelijkheid en mag vrijwel alles doen behalve de telefoon opnemen. Ik mag bijvoorbeeld de post openen, brieven in de computer zetten, scannen, bepaalde handelingen uitvoeren en meeluisteren met de telefoon.

Vanaf september 2014 volg ik de opleiding doktersassistente op het roc in Nijmegen. Zoals sommige misschien al weten ben ik afgelopen dinsdag, 21 april, begonnen met mijn stageperiode op de huisartsenpraktijk. Deze duurt tot 10 juli 2015 en zal dus 10 weken, min vakantie natuurlijk, gaan duren. Ik ga 32 uur in de week stage lopen want in totaal 4 dagen is.

De komende weken zal ik daardoor wat minder actief zijn op mijn blog en iets meer tijd besteden aan mijn stage.

2 opmerkingen:

  1. De keuze qua wat voor blog je hebt is altijd lastig, vind ik.. Zolang je maar plezier hebt in het bloggen en schrijft over de dingen die jij leuk en interessant vind is dit voor mij geen ramp... Ik vind dat je er geen stikker op hoeft te plakken. Het is en blijft altijd jou..

    Verder wens ik je veel succes met je stage, maar dat gaat vast en zeker wel goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is toch moeilijk om je blog te labelen inderdaad maar ik heb het idee dat dit erg goed bij mij past! Bedankt Kaylee, gaat helemaal goedkomen op stage! :)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.