zondag 31 mei 2015

Mijn doelen voor de maand Juni/Juli



Ik roep al 3 maanden lang dat ik bepaalde doelen en plannen heb maar voer ze eigenlijk niet uit. Het is niet dat ik het niet kan of wil maar ik ben gewoon enorm goed in het uitstellen van doelen en plannen. Aangezien de zomer eraan komt heb ik tijd zat om deze doelen en plannen uit te voeren. Het is tijd dat ik stop met het uitstellen en het eindelijk ga uitvoeren.

Healty



1) Heel simpel, afvallen. Ik probeer al een tijd af te vallen maar door mijn slechte eetpatroon en mijn beweegpatroon lukt dit niet, heel logisch. Daarom wil ik mijn eetpatroon drastisch veranderen en meer gaan bewegen. Momenteel ga ik iedere maandag naar de sportschool voor personal training en wandel/jog ik op donderdag samen met mijn beste vriendin.

2) Meer drinken, specifiek water. Ik drink veel te weinig eigenlijk. Het ene moment niks, het andere moment veel te veel cola. Ik moet zorgen dat ik genoeg water ga drinken en veel minder frisdranken en sappen.

3) Leren hardlopen. Ik kan door mijn verkorte kuitspieren niet goed wandelen, joggen of hardlopen. Ik wil proberen om deze zomer vaker te gaan joggen en uiteindelijk te gaan hardlopen. Het is nog een lange weg omdat ik nu maar maximaal 3 km per uur kan lopen, maar het gaat me lukken!

Beauty



1) Mijn huid rustig krijgen. Ik heb zelf redelijk last van bultjes en plekjes in mijn gezicht. Zelf besteed ik eigenlijk weinig tijd aan mijn huid omdat ik zelf niet zo goed weet hoe ik mijn huid het beste kan behandelen. Ik wil natuurlijk graag dat mijn huid rustig is maar ook niet weer dat het te droog is. Hebben jullie tips?

2) Ook wil ik graag mijn haar laten groeien. Ik heb in september 2014 mijn haar op schouderlengte laten knippen en 1 maand later in oktober 2014 mijn haar helemaal kort geknipt. Ik wil graag mijn haar in een lange boblijn laten knippen. Hiervoor moet mijn haar nog wel flink groeien! Het probleem is alleen dat je op een bepaalde lengte haar komt dat ik het toch weer kort wil knippen. Dit maakt het lastiger om mijn haar echt lang te laten groeien zoals op de foto's hierboven.

Heb jij specifieke doelen voor de maanden juni/juli? 




3 opmerkingen:

  1. Succes, ik weet zeker dat het je gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes! Voor je water-drink 'habits': heb als motivatie dat cola vervangen door water ook helpt in je afvalproces. En over je gezicht: ik heb ook een onrustige huid en ben laatst geswitcht naar kokosnootolie ipv gewone dagcremes. Werkt prima tot nu toe! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Is je huid nu rustiger? En waar heb je je kokosolie gehaald?

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.