zondag 10 mei 2015

Inspiratie | Mijn droomwoning

Als kind wilde ik het liefste in een luchtkasteel wonen, met veel prinsessen en natuurlijke roze. Dat zijn denk ik toch wel de dromen van ieder meisje. Nu ik ouder ben heb ik een realistischer beeld van mijn toekomstige woning. Mijn ideale woning is vrij simpel. Het is modern, minimalistisch en wit. Ondanks dat wit echt een gruwel kleur is voor in je huis, ik bedoel op de kleur wit zie je letterlijk alles, vind ik de rust van de kleur erg mooi. Ik zit dan ook echt weg te zwijmelen als ik kijk naar de foto's die Inge liet zien van haar huis. Ik kan ook uren doorbrengen op pinterest of interieur blogs om inspiratie op te doen en te dromen over mijn toekomstige huis.





Zoals je kan zie aan de foto's is wit een aanwezige kleur in mijn toekomstige woning. Maar een woning met alleen de kleur wit word al snel kil en koud. Daarom wil ik ook hout (het liefste stijgerhout), graniet en marmer in mijn woning verwerken.

Bron: Pinterest

1 opmerking:

  1. Wat een leuk artikel zeg!
    Ik ben dol op zo'n fijn "clean" stijltje.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.