zondag 3 mei 2015

Review | ps: I Love... lipstick


Een tijd geleden was ik samen met een van mijn beste vriendinnen in de Primark. Ik kocht toen deze prachtige lipstick maar ben vergeten om het te reviewen, zonde! Daarom vandaag de review van deze mooie lipstick.



De verpakking is vrij simpel, een simpele zwarte  huls met een doorzichtige onderkant. De tekst, die helaas al een deel eraf is, bestaat uit PS: I Love... wat het merk is van de Primark lipsticks. Desondanks vind ik hem prima bij de lipstick passen. De onderkant is doorzichtig waardoor je de kleur goed ziet zitten.

De kleur is te omschrijven als roze-rood. Als je naar de lipstick kijkt is het eigenlijk een rode lipstick met een roze ondertoon, erg mooi! De lipstick is vrij gepigmenteerd maar op mijn lippen valt hij toch een stuk minder gepigmenteerd uit. Ik vind hem heel goed geschikt voor als je toch een kleur op je lippen wilt maar het subtiel wilt houden.



De lipstick is te koop bij Primark en kost €2,00 per stuk.

3 opmerkingen:

  1. Mooie lipstick voor zo'n prijs! en leuke review:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lipstick, al draag ik zelf erg weinig rood! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een heel mooi kleurtje en ook nog eens budget!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.