zondag 28 juni 2015

Inspiratie | Food & Drinks

Bron: Death to Stock

Het is buiten, naar mijn mening, bloed heet! De zon schijnt enorm, de wind is nergens te bekennen en het weer kan ineens omslaan naar regen, onweer en bliksem. De zomer is nu echt begonnen! En bij de zomer heb je natuurlijk trek in zomerse en vooral koude drankjes. Je wilt immers afkoelen toch? ook heb je helemaal geen trek in zware maaltijden maar eet je het liefste, teminste ik, pasta's, soepen, barbeque en kleine tappa's. Ook een simpel broodje of een simpel gerecht gaat er in de zomer makkelijker in dan een stevige maaltijd. Ik hoop dat ik je inspireer door de onderstaande foto's!



Q: Wat is jou ultieme snack tijdens de zomerhitte?



4 opmerkingen:

  1. Mijn ultieme snack is echt een koud drankje met ijs en een beetje fruit. Heerlijk! Zo grappig, de zon schijnt nu hier, maar tegelijkertijd ligt er sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh dat klinkt inderdaad lekekr! Mijn favoriet is water met ijs en citroen of limoen, jummie! Hier igt er ook sneeuw en schijnt de zon volop, ziet er mooi uit.

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.