zondag 14 juni 2015

Tag | Three Things


Afgelopen week zag ik deze leuke tag op de blog van Vera en besloot ik hem zelf ook in te vullen. De tag is lekker persoonlijk en geeft een klein kijkje in mijn leven. Let's go!


Drie dingen op mijn bureau


- Mijn laptop. Zonder laptop kan ik natuurlijk niet bloggen ;-).
- Mijn telefoon. Hier kijk ik mee op bloglovin'. Zo kijk ik voor inspiratie, lees im review's en lees ik leuke tag's.
- Veel rommeltjes en prulletjes haha, oeps!

Drie dingen in mijn tas
- Mijn agenda. Hiermee plan ik afspraken en houd ik alles goed en duidelijk bij.
- Een pakje met kauwgum. Voor als ik een vieze smaak in mijn mond heb, kauwgompje en mijn mond is weer lekker fris.
- Mijn portemonnee, hierin zitten mijn pasjes waaronder mijn OV-Chipkaart.

Drie favoriete fruitsoorten
- Aardbeien, jum! Ultiem zomergevoel!
- Citroen omdat deze lekker zuur zijn en lekker zijn in combinatie met water.
- Watermeloen. Lekker zoet en toch fris!

Drie favoriete meubelen bij ons thuis

- Als eerste mijn bed. Hier slaap ik niet alleen in, maar spendeer ik op de zaterdagen en zondagen eigenlijk mijn dag.
- De bank. Hiervoor geld het zelfde als mijn bed haha, alleen slaap ik hier natuurlijk niet op.
- Het fornuis in de keuken. Ik vind koken enorm leuk en hang dan ook geregeld de keukenprinses uit haha.

Drie blogs die ik dagelijks bezoek

Drie favoriete sporten


  • Zwemmen - Ik vind het ondanks mijn haat aan badpakken, heerlijk om baantjes te trekken in het water. Het is goed voor je spieren en bovendien ook lekker rustgevend.
  • Wandelen - Het zonnetje schijnt, lekker weer, wandelschoenen aan en gaan!
  • Krachttraining - Het gevoel van je spieren die branden en dat je merkt dat je steeds sterker wordt is zo'n fijn gevoel!
Drie dingen waar ik gelukkig van word
  • De zon
  • Lieve en gelukkige mensen om mij heen
  • Glimlachen
Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
Drie favoriete quotes
- Be yourself because an original is worth more than a copy
- Amor Vincit Omnia
- Friends are like stars, you dont always see them but there always there.

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
- Vakantie
- Lekker weer
- Opdrachten voor school

Drie vakantiebestemmingen

- Nederland - Ondanks dat op vakantie gaan is Nederland natuurlijk gewoon écht niet kan, vind ik Nederland een prachtig land omdat iedere plaats zo verschillend is.
- Griekenland - Ik ben twee keer naar Griekenland geweest en wil graag nog een keer terug. Ik vind het Griekse eten erg lekker en de kleine stadjes spreken mij ook enorm aan. Hier kom ik zeker nog een keer terug.


Ik tag Kaylee en Malou om deze tag ook in te vullen!




2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik ga hem binnenkort invullen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk ingevuld meid. Wat leuk dat ik getagd ben. Ik ga hem binnenkort over nemen op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.