zondag 21 juni 2015

At The Moment #2 | Ziekenhuis bezoek, mijn opleiding & te veel slaap


Vandaag is het alweer tijd voor de tweede thoughts lately. Vandaag ga ik het, zoals je in de titel ook al kan zien, vertellen over mijn ziekenhuis bezoek, mijn opleiding en het hebben van té veel slaap door stage. Enjoy!


Mijn ziekenhuisbezoek
Alweer twee weken geleden zat ik in het ziekenhuis voor een poliklinische ingreep aan mijn teen. De operatie was niet zo enorm bijzonder maar was toch redelijk spectaculair omdat het werd uitgevoerd in een steriele ruimte en alles ook zo werd behandeld. De operatie is goed verlopen en ik heb er weinig last van gehad. Helaas ben ik afgelopen donderdag naar de dokter geweest omdat mijn teen ontstoken was. Daarom zit in de komende week nog aan de antibiotica in de hoop dat het beter gaat!

              

Mijn opleiding
Met mijn opleiding gaat het super goed! Ik ben namelijk officieel over naar het tweede jaar van mijn opleiding, woehoe! Ik heb er hard voor moeten werken maar het was het zeker waard. Ik ben uiteindelijk over gegaan met 3 onvoldoendes waarvan 2 vak specifiek en 1 voor rekenen. De komende 3 weken loop ik nog stage maar vanaf 10 juli mag ik genieten van een welverdiende vakantie. Dit betekend dat er ook meer artikelen online komen. Wat vinden jullie het leukst om over te lezen of te zien? 

Te veel slaap
Doordat ik nu 32 uur in de week stage loop, in totaal 4 dagen per week, en ik op de maandagen nog naar school ga ben ik enorm moe. Normaal gesproken ging ik pas om half 11, 11 uur naar bed maar momenteel slaap ik echt al om 9 uur, half 10.  Mag ik even huilen...Iemand tips voor mijn ritme momenteel, aangezien ik in het weekend, helaas, al om 6 uur wakker word?!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.