zondag 26 juli 2015

At The Moment #2 | Werken, Amsterdam en vakantie vieren


Vandaag neem ik jullie weer mee in mijn gedachtes van afgelopen week. Eigenlijk bestaat mijn thoughts lately helemaal niet uit gedachten maar uit dingen die ik heb gedaan. Daarom schrijf ik voortaan geen Thoughts Lately maar Things I've done lately.


Mijn vorige vakantie was als volgt: Alle dagen van de week werkte ik, werkte ik en werkte ik. Ik werkte bijna 5 tot 6 dagen per week, 10 weken lang. Natuurlijk heerlijk als je geld nodig hebt en je geen vakantieplannen hebt maar deze vakantie doe ik het toch iets rustiger aan. 

Werken
Ik werk twee dagen per week, de dinsdag en de donderdag op mijn oude stage adres, een huisartsenpraktijk. Ik heb een enorm leuke stageperiode gehad en toen ik werd gevraagd om in de vakantie als oproepkracht te werken zei ik natuurlijk meteen volmondig ja. Ik neem over het algemeen de spreekuren over. Dit houd in dat ik onder begeleiding van de assistentes injecties geef, wonden verzorg, hechtingen verwijder etc. Ook houd ik op de dinsdag het hypertensie (hoge bloeddruk) en diabetes spreekuur. Erg leerzaam en leuk om te doen!

Amsterdam
Afgelopen dinsdag ben ik samen met een vriendin naar Amsterdam geweest. We hadden via de NS Spoordeelwinkel kaartjes gekocht voor de tentoonstelling 'Body Worlds' in Amsterdam. Gezellig een dagje weg en nog leerzaam voor ons ook! We pakten al lekker vroeg de trein zodat we de hele dag in Amsterdam kunnen doorbrengen. Naast de tentoonstelling zijn we nog de stad in geweest, hebben we in Amsterdam gelunched en zijn we 's avonds bij de Chinees uit eten geweest. Een super leuke en geslaagde dag dus.

Vakantie vieren
Op het moment dat ik dit schrijf ben ik net klaar met stage en heb ik vakantie, yeah! Geen school, boeken en leraren meer maar heerlijk uitslapen, leuke dingen doen en genieten van een welverdiende vakantie van 2 (!) maanden. Heerlijk! Het is 's avonds lekker weer edit: het was 's avonds lekker weer, wat inhoud dat de toastjes met salades, chips en borrelnootjes weer tevoorschijn komen voor een gezellige borrelavond met een vriendin. Inclusief drankjes natuurlijk ;-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.