zondag 19 juli 2015

Wishlist | Slaapkamer

Ik had mezelf beloofd om meer over interieur te gaan schrijven maar ik had totaal geen inspiratie hiervoor, helaas! Inmiddels is het vakantie en barst mijn hoofd van de ideeën. Het perfecte moment om in de zon alle ideeën op een rij te zetten en aan de slag te gaan met nieuwe ideeën. Een van deze ideeën is een moodboard voor mijn (nieuwe) slaapkamer te maken. Hier zet ik kleuren, materialen en meubels op die ik graag op mijn kamer wil hebben.





 Bron

Mijn slaapkamer heeft momenteel drie basiskleuren: Wit, zilver en groen. Ik ben de groene kleur eigenlijk enorm zat en wil het liefste een natuurtint op mijn kamer. Omdat mijn muur en twee balken op mijn kamer groen zijn geverfd kan ik niet zomaar wisselen met kleuren. Zoals ik al zei wil ik een natuurtint op mijn kamer. Het liefste wil ik de muur en de balken in een grijs/bruin of taupe kleur verven. Als accentkleur vind ik turquoise erg mooi!

Bron


Een tweepersoonsbed, heerlijk! Vooral op de zondagochtend om languit in je bed te liggen samen met je ontbijt en je laptop. De lades zijn handig om je kussens, deken, laptop of boeken in te doen. Misschien zelfs je schoenen? Het hoofdbord achter het bed bied opbergruimte, comfort als je zit en staat ook nog eens enorm leuk!
Bron


Dit vind ik nou echt leuk! Vooral als je het zelf maakt. Het kost even wat moeite om het hout met zwarte verf te beschilderen en het af te lakken maar je hebt er wel een enorm leuk project voor terug. Maak je meerdere letters kun je een echt scrabble bord op je muur maken. Hier kun je dan bijvoorbeeld de woorden family, friends, home of love. 
Bron


Ik vind deze boomstammen echt zo gaaf! Ik vind het Scandinavische thema sowiezo mooi, of het nu gaat om de slaapkamer of de woonkamer, het witte minimalistische met hout spreekt me erg aan. Ze staan leuk, zijn handig als een bijzettafel, nachttafel of als kruk.

Q: Heb jij ook een bepaalde wishlist? Zo ja, waarvoor en wat staat erop?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.