zondag 9 augustus 2015

Rosti Mepal | Lunchbox Ellipse Duo


Ik ben al een tijdje op zoek naar een handige broodtrommel om mee te nemen naar werk en school. Het liefste wilde ik een wat grotere broodtrommel waar ik zowel mijn brood als een salade in kan doen.


Via via kwam ik uit op de webshop van Rosti Mepal. Ik denk dat de meeste van jullie het merk Rosti Mepal wel kennen. Misschien zo op het eerste gehoor niet maar zodra ik het uitleg en foto's laat zien, denk ik dat jullie het wel kennen. Rosti Mepal is een merk wat bekend staat om haar bewaardozen, servies, broodtrommels en drinkflessen voor school en to-go artikelen. Zelf heb ik als kleine Annemae natuurlijk redelijk veel prinsessen drinkbekers en lunchboxen versleten maar ook de opbergbakken zijn erg bekend bij ons in de koelkast.


Ik heb via de site de lunchbox Ellipse Duo gekocht. De lunchbox is een grote, handige lunchbox omdat hij meerdere lagen heeft. De lunchbox heeft vier verschillende delen. Zo heb je een basis deel voor salade's/pasta's/rijst, een afdek deel voor je boterham of cracker, een klein bakje voor croutons, dressing of iets extra's voor je sla en een deksel. Ik 'moet' van mijzelf leren om salade's te eten en deze broodtrommel kan mij daar erg goed bij helpen! Doordat de dressing of croutons apart zitten blijft de sla krokant en word de sla niet zacht door de dressing.

Nooit meer geplette boterhammen of verkruimelde crackers in een zakje of eindeloos bakjes mee in je tas waardoor je tas propvol zit. Heerlijk!

Q: Heb jij een idee voor een lekkere en snelle salade?

                                                     Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd. Lees mijn disclaimer.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.