zaterdag 1 augustus 2015

TAG | The Bloggerlife Tag

Bron: Death To Stock
Hoera! Vandaag bestaat mijn blog 1 jaar! Precies 1 jaar geleden ben ik begonnen met mijn blog en dit is me tot nu toe enorm goed bevallen. Vandaag blik ik terug op het afgelopen jaar door middel van deze tag die ik bij Inge op haar blog ontdekte!


Hoe lang blog je al?
Ik blog vandaag precies 1 jaar op byAnnemae. Hiervoor had ik ook andere blog's. In totaal blog ik denk ik al 3 a 4 jaar.

Wat vind je het leukste aan bloggen?
Het leukste aan het bloggen vind ik naast het ontdekken van nieuwe blogs en het opdoen van contacten ook de reacties van lezeressen. Het is heel leuk om te lezen dat je een leuk artikel hebt geschreven, dat ze je blog leuk vinden of dat ze zijn geïnspireerd door mij. 

Wat vind je het minst leukst aan bloggen?
Dat er word 'verwacht' dat er artikelen online komen. Zeker als ik op dat moment weinig tot geen inspiratie heb of ik geen tijd heb, vind ik het lastig om een artikel te plaatsen. Vaak post ik dan maar niks omdat ik geen snel, kort of flut artikel wil schrijven omdat er iets online moet komen. Nee, dat vind ik echt een minpunt!

Welke camera gebruik je op het moment?
Ik gebruik deels mijn camera, een panasonic lumix. Helaas is mijn sd kaart kapot en kan ik per keer maar 6 foto's maken omdat het interne geheugen dan vol is. Dit is erg vervelend met foto's maken daarom gebruik ik mijn camera minder.


Welk product vind je het leukst om te fotograferen?
Ik fotografeer eigenlijk niet zo veel producten. Het leukste om te fotograferen  vind ik de natuur, kaarsen, vazen met bloemen en sieraden. 
Welke producten vind je het minst leuk om te fotograferen?
Eigenlijk vind ik make-up en fashion foto's minder leuk om te maken omdat ik hier minder mee heb. Maar met vlagen kan ik er toch nog wel veel tijd, liefde en energie in steken. :-)

Heb je, je lay-out zelf gemaakt?
Ja, deels wel. Het is een standaard blogger layout maar ik heb mijn eigen twist, kleuren en trucjes hier aan toegevoegd.

Heb je visitekaartjes? Zo ja, heb je ze zelf gemaakt?
Nee ik heb geen visitekaartjes. Ik ben nog erg kleinschalig qua blog, heb nog geen echte blogcontacten of event-uitnodigingen gehad en heb daarom nog geen visitekaartjes nodig. Ik denk wel dat ik ze wel zelf zou ontwerpen als ik ze nodig heb.

Hoeveel bloggers heb je in het echt ontmoet?
Geen. Ik heb wel contact met bloggers en deze leren kennen maar ik ze nog nooit in het echt ontmoet.

Naar hoeveel events ben je geweest?
Omdat ik pas begonnen met ben bloggen ben ik nog niet naar een event geweest.

Hoeveel artikelen staan er momenteel online?
Momenteel staan er 54 artikelen online. Met deze erbij 55 ;-)

Q: Hoelang bestaat jou blog al?



2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je blog verjaardag! Ik lees je blog graag. Hopelijk ga je er nog lang mee door!
    groetjes sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ga er zeker nog een tijd mee door! Liefs X

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.