zondag 13 september 2015

TAG | 100 vragen



Vandaag een tag die ik al een tijd wil doen, maar er steeds niet aan toe kom. De 100 vragen tag! Het heeft me even wat tijd en moeite gekost om alles in te vullen, maar hier is ie dan! 

Slaap jij met de kastdeur open of dicht?
Ik heb op mijn kamer geen kast, alleen een dressoir en die laden en kastdeuren zijn dicht.

Neem je de shampooflesjes uit een hotel mee?
Ik ben nog nooit in een hotel geweest.

Slaap je met je deken ingestopt? Of met je deken los?
Los! Als ik hem 's avonds vast maak schop ik hem s' nachts toch wel los.

Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee

Vind je het fijn om post-it´s te gebruiken?
Ja! Ik gebruik ze vaak zodat ik dingen niet vergeet.

Knip je wel eens bonnen uit maar gebruik je ze dan niet?
Haha, dit komt me te vaak voor! Meestal knip ik ze uit, neem ik ze mee naar de winkel en zijn ze dan al verlopen :-(

Wordt je liever door een beer of een zwerm bijen aangevallen?
Uh, beide liever niet denk ik?

Heb je sproeten?
Ja, vooral in de zomer zie je mijn sproeten goed.

Lach je altijd op een foto?
Nee haha. Ik vind op de foto gaan niet bepaald leuk dus soms lach ik wel maar vaak ook niet.

Wat is je grootste ergernis?
Heb je even? Vooral bussen die te laat of te vroeg komen & een groot irritatie punt is als mensen niet snel genoeg zijn als ik  haast heb. Oh, dan kan ik mijzelf gruwelijk groen en geel ergeren.

Tel je weleens hoeveel stappen je maakt?
Verder dan 1..2..3.. kom ik niet :-)

Heb je weleens geplast in het bos?
Nee! Zelfs niet toen ik een kind was.

Hoe zit het dan met poepen in het bos?
Nee!

Dans je weleens terwijl er geen muziek speelt?
Nee, dansen op muziek is stukken leuker dan zonder muziek.

Kauw je op pennen en potloden?
Guilty! Helaas wel... Het enige nadeel is stukjes potlood of pen-vlekken rondom je mond.

Met hoeveel mensen heb je deze week geslapen?
Geen

Wat is de grootte van je bed?
100x200 cm maar mijn matras is 90x200 cm.

Vind je het oké als jongens roze dragen?
Tuurlijk! Zoals ze zeggen: 'Een beetje gay is oké!'

Kijk je nog weleens tekenfilms?
Stiekem wel haha.

Wat is je minst favoriete film?
Hm, even denken. Ik kan er zo 1, 2, 3 even geen bedenken.

Waar zou je een verborgen schat gaan begraven?
Op een verborgen plek natuurlijk :-)

Wat drink je bij je avondeten?
Water!

Wat is je liedje van de week?
Ik ben deze week volop Little Mix aan het draaien. Favoriete liedjes zijn DNA en Little Wings.
Bron

Waar dip je je kipnugget in?
Zoet-zure saus van de mcDonalds, yum!

Welke films kun je over en over kijken en toch nog steeds leuk vinden?
Finding Nemo!

Heb je bij de scouting gezeten?
Nee, dat is niks voor mij. Ik ben in dat geval echt een meisjes-meisje :-). Als lid van de scouting moet je toch wat stoerder zijn vind ik. 

Zou je ooit willen gaan strippen of naakt poseren voor in een blad?
Nee, dat lijkt me echt totaal niks.

Wanneer was de laatste keer dat je een brief schreef op papier?
Vorig jaar tijdens mijn examen Nederlands & Engels.

Kan je de olie van auto´s verversen?
Ik heb geen auto, dus nee. Waarschijnlijk gooi ik de olie bij de ruitenwisser vloeistof haha.

Ooit een snelheidsboete gehad?
Zoals hierboven, ik heb geen auto.

Favoriete broodbeleg?
Hagelslag, kruidenkaas met komkommer en tomaten pesto.

Het lekkerste om als ontbijt te eten?
Yoghurt met cruesli/muesli en een kiwi, aardbeien of druiven.

Wat is je normale bedtijd?
Ik ga meestal tussen 22:00 en 23:00 slapen omdat ik anders te moe ben.

Ben je lui?
Uh.. haha.... Ja...

Als wie ging je verkleed toen je een kind was?
Pipi Langkous, prinsessen, heksen etc.

Wat is je Chinese Teken?
Dit heb ik even moeten opzoeken. Ik ben een tijger. Dit houd in dat ik energiek ben, ik een leider ben, ik recht op mijn doel af ga dus alles of niets maar ook dat ik ijdel ben en erg kwetsbaar. Dit klopt heel erg!

Hoeveel talen spreek je?
Ik spreek drie talen: Nederlands, Engels en een gedeelte Duits.

Ben je geabonneerd op een tijdschrift?
Momenteel niet. Wel een tijd geweest op o.a. de Girlz.

Welke is beter, Lego of Lincoln Logs?
Lego

Ben je koppig?
Behoorlijk haha.

Wie is beter, Leno of letterman?
Uh, wie?

Kijk je weleens soaps?
Ja, ik heb een tijd Goede Tijden Slechte Tijden gevolgd en Van Jonge Leu en Oale Groond, een serie op tv Gelderland.

Heb je hoogtevrees?
Ja!

Zing je in de auto?
Heel vaak, lekker schaamteloos mee blèren met de muziek.

Zing je onder de douche?
Net zoals in de auto, schaamteloos!

Wat is je favoriete eten?
Ik ben dol op Italiaans eten zoals pizza, pasta en risotto, jum!
Bron: Foto's van Google

Dans je in de auto?
Nee, dat weer niet. Lijkt me ook erg onhandig ;-)

Ooit een wapen gebruikt?
Nee!

Laatste keer dat je een portretfoto hebt laten nemen?
Begin dit jaar voor mijn opleiding.

Vind je Kerst stressvol?
Nee, eigenlijk niet. Vrienden van ons koken altijd voor ons (mijn ouders en mij) en vrienden van mijn ouders dus er is weinig te stressen :-)

Ooit pierogi gegeten?
Pierogi? Wat is dat?

Favoriete fruitsmaak in een taart?
Aardbei of framboos.

Welk werk wou je doen toen je een kind was?
Ik wou eigenlijk prinses of koningin worden toen ik nog klein was. Tussen mijn 10e en mijn 15e wilde ik graag de kinderdagopvang in. Inmiddels volg ik de studie doktersassistente.

Geloof je in geesten?
Ik geloof dat er nog een wereld naar de bewoonde aarde is ja. Of het echt geesten zijn? Geen idee. Ik geloof in ieder geval in hemel en aarde.

Ooit een deja-vu gevoel gehad?
Nee, niet dat ik mij kan herinneren.

Neem je je vitamines dagelijks?
Ik probeer wel iedere dag een stuk fruit te eten maar het lukt niet altijd.

Draag je slippers?
In de zomer wel, in de winter natuurlijk niet haha.

Draag je een badjas?
Nee!

Wat draag je in bed?
Comfortabele kleding zoals een hemd met een broekje of een oversized T-shirt.

Je eerst concert?
In 2014 ben ik naar Ilse deLange geweest. Tenzij je K3 concerten niet meerekent, anders was dat mijn eerste in 2004.

Wal-Mart, Target of Kmart?
Target

Nike of Adidas?
Hm... beide?

Cheetos Fritos?
Si Señor

Pinda´s of zonnebloempitten?
Pinda's. En dan vooral pistache nootjes, yum!

Ooit gehoord van de groep Tres Bien?
Nee, is dat een bekende groep?

Ooit danslessen gevolgd?
Ja, ik heb 4 jaar lang streetdance lessen gevolgd.

Is er een beroep waarin je jezelf wel ziet werken?
Als doktersassistente op een huisartsenpraktijk, dat is wel echt mijn ding.

Kun je je tong krullen?
Ja, mezelf aangeleerd haha.

Ooit en spellingwedstrijd gewonnen?
Nee, nooit aan meegedaan.

Hete of koude thee?
Hete thee en dan het liefste rooibos, citroen of groene thee.

Bron


Thee of koffie?
Theeleut hier!

Heb je ooit gehuild omdat je zo blij was?
Ja, toen ik eindelijk werd aangenomen voor mijn opleiding moest ik wel een traantje wegpinken.

Heb je cd-albums?
Ik heb er niet zo veel meer als vroeger, ik gok nog 6. Een aantal van Ilse de Lange, Amy Winehouse, Guus Meeuwis en Nick en Simon.

Heb je een platenspeler?
Nee, ik heb spotify haha :-)

Brand je regelmatig wierook?
Ik ben zelf niet zo'n wierook liefhebber. Ik vind geurkaarsen wel lekker om aan te steken.

Ooit verliefd geweest?
3 keer in totaal.

Suiker of snickerdoodles?
Ik heb geen idee wat snickerdoodles zijn, dus ik ga voor de suiker.

Kun je goed zwemmen?
Ik kan redelijk zwemmen.

Ben je geduldig?
Ligt aan de situatie denk ik. Ik kan met koken heel geduldig zijn maar op andere vlakken weer heel ongeduldig.

DJ of een band op je bruiloft?
Een leuk bandje lijkt me leuker dan een DJ.

Ooit een wedstrijd gewonnen?
Ja! Ik heb een lange tijd op schaatsen gezeten waarbij ik een aantal wedstrijden 1e, 2e of 3e werd en dus een wedstrijd had gewonnen.

Heb je ooit cosmetische ingrepen gehad?
Nee

Zwarte of groene olijven?
Geen, ik lust geen olijven.

Kun je breien of haken?
Nee, dat leer ik later wel haha.

Beste plaats voor een haard?
In de woonkamer denk ik.

Wil je trouwen?
Ja, over een paar jaar.

Mocht je getrouwd zijn, voor hoelang?
Totdat mijn partner of ik overlijd.

Wie was je verborgen liefde op de middelbare school?
Ik had geen verborgen liefde op de middelbare school.

Drijf je altijd je zin door?
Meestal wel haha.

Heb je kinderen?
Nee

Wil je kinderen?
Ja!

Wat is je favoriete kleur?
Zwart, wit & blauw.

Mis je iemand op dit moment?
Ja

Wat staat er op je bucketlist?
Zwemmen met dolfijnen, een roadtrip door Europa of  de Verenigde Staten en nog veel meer!

Van wie zou je graag naar een concert willen?
Ik zou nog heel graag een keer naar the Script, Maroon 5, Little Mix en Demi Lavato willen.

Welk concert heb je het laatst gezien?
Het concert van K3 samen met mijn nichtje.


1 opmerking:

  1. Little mix, is zo leuk eh! Wat een leuke tag, zoals jij hem hebt ingevuld! Bij mij stond deze tag ook al in concept, dus deze komt binnenkort ook online op mijn blog (wat toevallig haha).

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.