zondag 18 oktober 2015

Action nude oogschaduw palette


Afgelopen week liep ik samen met een klasgenoot langs de action. We besloten samen even rond te kijken wat ze hadden toen ik tegen dit palette aan liep. Ik besloot hem mee te nemen en te testen.


De kleuren is het palette variëren van lichte nude tinten tot bruin tinten. Erg mooi! Naast de 12 nude kleuren zit er in het palette ook nog eens spons applicator.


De kleuren zijn allemaal shimmer kleuren. Dit houd in dat alle kleuren een glans bevatten. Jammer! Ik had gehoopt dat er ook een aantal matte kleuren bij zaten. Dit is fijn zodat je kan mixen met verschillende kleuren en texturen. Als je met dit palette een ooglook wilt maken vallen alle kleuren in elkaar samen en wordt de look erg glitterig door de glans. Jammer!

Dit is iets waar ik al bang voor was. De lichte kleuren vallen geheel weg op mijn arm door de slechte pigmentatie. Ik had al verwacht dat de kleuren te licht zouden zijn.  Gelukkig vallen de donkere kleuren meer op op mijn arm. Ze knallen er nog steeds niet vanaf maar ze zijn wel een stuk meer zichtbaar. Een optie zou zijn om de kleuren nat te maken. Hierdoor vallen de kleuren waarschijnlijk meer op. Desondanks vind ik, buiten de lichte kleuren om, dat de pigmentatie nog redelijk is. Zeker voor action!

Het palette is verkrijgbaar in 4 verschillende soorten ogen. Naast deze heb je ook nog een palette voor blauwe, groene en bruine ogen.

Het palette kost €0,79 en is verkrijgbaar bij alle Action filialen



1 opmerking:

  1. Leuke review! Jammer dat de kleuren niet zo goed gepigmenteerd zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.