zondag 4 oktober 2015

Hoe maak je jezelf en je omgeving klaar voor de herfst?



Hoera! Het is oktober! Het is de tijd van de blaadjes die van de bomen vallen, de maand van de kleuren oranje, bruin, bordeaux en geel en de maand van Halloween. Het is de maand dat de herfst is begonnen en dat de laarzen, lange vesten en dikke truien weer uit de kast mogen want geef te, het is koud! Vandaag geef ik tips en trucs om jezelf en je omgeving herfst klaar te maken.


Jezelf herfst-proof maken
Aangezien de herfst aardig wisselend kan zijn qua het weer, de ene keer is het zonnig, de andere keer regent het, is het altijd handig om jezelf luchtig maar toch warm aan te kleden. Trek daarom je warme truien, dikke vesten en grove sjaals maar lekker uit de kast! Qua kleuren zou ik gaan voor zowel donkere als lichte tinten. Zo kun je je zwarte jas heel tof combineren met beige of pastel tinten. Ook okergeel, bordeaux en taupe tinten mogen niet ontbreken in de herfst. Zelf vind ik donkerblauw, donkerbruin en koper erg mooi.





Je omgeving herfst-proof maken
Naast jezelf wil je natuurlijk ook je omgeving zoals je huis, je bureau of je slaapkamer herfst-proof maken. Dit kun je doen door het gezellig te maken met accessoires zoals kussens, vazen, kaarsen, bloemen en/of planten. Zo kun je juist gaan voor planten en bloemen in herfstkleuren of je wisselt die saaie witte pot op je bureau om tot een koper kleurige.


Q: Wat doe jij om jezelf en je omgeving herfstproof te maken?


Alle foto's zijn afkomstig van pinterest

2 opmerkingen:

  1. Ik vind herfstkleren, kleuren en huisdecoratie echt super leuk! Inderdaad m'n kamer lekker herfst proof maken en de truien weer tevoorschijn halen yeey! Ik zie alleen wel op tegen de regen :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah die regen inderdaad, blegh! Goed excuus om je in het weekend nog een keer om te draaien in bed haha.

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.