maandag 26 oktober 2015

Mijn herfst abc

Van 21 september tot 21 december is het seizoen herfst van de partij in Nederland. Een twijfelachtig seizoen want je weet maar nooit wat voor weer het word. Zo is het het ene moment zonnig en loopt iedereen met een dik vest als jas, is het het ander moment regenachtig met een temperatuur van rond de 2 graden. Om jullie wat op te vrolijken tijdens deze 'onzekere' tijd een leuk herfst abc! Pak je kop thee en onesie er maar bij en plof lekker in je bed of op de bank.

Afvallen 
Aangezien de zomer te veel gezellige borrelavondjes bevatte is het tijd om de draad weer op te pakken en weer te gaan sporten en te letten op de letter G ;)

Bladeren
Bij de herfst horen natuurlijk de blaadjes die vallen en hoe leuk ziet dat er altijd uit!

Chocomel
Warme chocomel, jammie!

Donker
Ik moet nog steeds even wennen aan het feit dat ik in het donker op de fiets spring en 's avonds ook weer in het donker naar huis fiets.

Eten
Het weer word kouder dus het word weer stampotten zoals boerenkool en zuurkool, yum!

Foto's
's Ochtends opstaan, je telefoon of camera pakken en op weg om foto's te maken in het bos, leuk!

Gezonde voeding
Zoals ik al aangaf: Te veel borrelavondjes, te veel drankjes en te veel gezellige avondjes hebben er toe geleid dat het met mijn eetpatroon niet helemaal lekker is verlopen afgelopen zomer. Tijd om weer te knallen met de gezonde voeding en tijd om nieuwe recepten uit te proberen. Tips? Laat ze vooral achter!

Heel veel in je bed liggen
Heerlijk!

Ik
Aangezien de afgelopen weken nogal druk waren is een beetje me-time geen slecht idee de komende herfst periode.

Je jas aan
Goed excuus om al je sjaals weer te voorschijn te toveren haha.


Kleuren
Bij de herfst horen natuurlijk de kleuren rood, oranje, geel, bordeaux, oker en taupe.

Leren
Einde van het seizoen is einde van het blok en dat betekend maar éen ding: Toetsweek!!

Make-up
In de herfst heb ik op de een of andere manier altijd meer zin op mij op te maken. Meestal trek ik dan de bruine en bordeaux rode lipsticks uit te kast en leg ik mijn oogschaduw palettes ook weer te voorschijn. Soms kan ik zo intens gelukkig worden door mijn make-up te doen in de ochtend. Zo voel ik me net wat zekerder en vrouwelijker! :)

Natuur
In de herfst is de natuur erg mooi vind ik. De kleuren rood, oranje, geel en bruin en de blaadjes, eikels, kastanjes die op de grond liggen, prachtig.

Oktober
Is al weer bijna afgelopen, time flies!

Pantoffels

Thuiskomen, je omkleden naar een comfy outfit en natuurlijk... pantoffels!

Regen
Helaas ook een teken dat de herfst nu echt is begonnen :(

Slapen
Kou is altijd een geldige reden om lekker lang in je bed te cocoonen en lekker uit te slapen.

Thuis
De fijnste plek momenteel is toch wel thuis! Zeker met een kopje thee op de bank.

Verkouden
Op een of andere manier word ik in de herfst altijd verkouden. Snotneuzen, dozen vol met tissues en 100 keer je neus ophalen, het hoort er allemaal bij.

Werken aan mijn blog
Door de kou en regen spendeer ik aardig wat uurtjes in mijn bed of op de bank, het perfecte moment om lekker vooruit te werken op mijn blog!

Youtube
Uren youtube kijken in bed op de bank, chill!

Zonneschijn
Momenteel ver te zoeken, maar zeker een van de mooiste dingen aan de herfst.

De letters q, u en x missen omdat ik met deze letters geen woorden kon maken, helaas!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.