zondag 8 november 2015

Nieuwe gastblogger

make up, chanel, and fitness afbeelding

Annemae had het al een keer laten vallen, maar ze heeft nu ook een gastblogger. Ik dus!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Nina en ben 17 jaar oud. Ik zit momenteel in het tweede jaar MBO-Verpleegkundige en heb het daar erg naar mijn zin. Mijn tweede stage komt nu ook al om de hoek kijken in de geestelijke gehandicapten zorg waar ik erg naar uitkijk. 
Ook ben ik net begonnen met mijn autorijbewijs en heb ik afgelopen donderdag mijn eerste rijles gehad (nee, ik heb de auto nog niet gesloopt ;)), en ben ik hard bezig aan mijn theorie.
Ook omdat ik mezelf een beetje heb kunnen settelen in de grote stapel met huiswerk die ik dagelijks op me krijg, heb ik ook weer de tijd kunnen vinden om verder te gaan met bloggen, waar ik heel veel zin in heb.
Ik ben een make-up addict in hart en nieren en dat is ook wat jullie van mij kunnen verwachten als gastblogger. Make-up artikelen zullen het meeste online komen van mij, maar ik vind andere soorten artikelen zoals lifestyle ook heel erg leuk. Van mij krijgen jullie dus een mixje aan artikelen, maar in beauty ben ik het beste ;)
Dus, tot volgende week dan maar! Ik kan jullie al verklappen dat het een artikel is over beauty
.
Groetjes, Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.