zondag 29 november 2015

TAG | Project Positief

Bron- Pinterest

Ik was al een tijdje opzoek naar een tag die gericht was om positiviteit en innerlijk. Ik kon er alsmaar geen vinden totdat ik op de blog van Dagmar keek! Vandaag vul ik de project positief tag in, een hele leuke tag waarin jullie mij beter leren kennen op een positieve manier.
Wat is je favoriete quote en waarom?
Eigenlijk heb ik meerdere favoriete quotes. Een daarvan is 'Amor Vicit Omnia'. Dit is een latijnse quote die letterlijk vertaald echte liefde overwint alles betekend. Ook de quote 'Friends are like stars, you don't always see them, but they are always there'. Zowel ik en mijn vriendinnen zijn erg druk met studie, werk, relaties etc. We zien elkaar niet heel vaak, zeker als we niet naast de deur wonen, maar ik weet dat ze er altijd zullen zijn voor mij. ♥

Welke droom zou jij in je leven willen realiseren?
Lastig! Een droom op dit moment is een studie na mijn opleiding volgen, op vakantie naar New York of Curacao gaan en een verre reis maken.


Wat betekend geluk voor jou?
Geluk is voor mij liefde, vrolijkheid en vooral mezelf kunnen zijn. Ik voel me gelukkig als ik bij mijn familie en vriendinnen ben, als ik de zon zie schijnen en zelfs als ik na een lange, koude dag thuis kom van school en een warme douche kan nemen.

Wie kan jou ontzettend opvrolijken?
Mijn vriendinnen! Ik zie ze niet vaak omdat we allemaal druk zijn met studie, werk, relaties etc. maar als ik even met ze bel of een whatsapp berichtje stuur als het niet zo goed gaat met me vrolijken zij mij altijd weer op!

Voor wat mogen we je 's nachts wakker maken?
Hm.. lastig! Ik slaap liever 's nachts haha. Zeker in de winter moet je me 's nachts niet wakker maken want dan ben ik echt enorm chagrijnig in de ochtend haha.

Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?
Ik sprak afgelopen weekend met een vriendin uit Maastricht. We hadden elkaar een tijdje niet gesproken en we wilden even bijkletsen. We hebben het over de gekste en domste dingen gehad en vooral heel hard gelachen!
Op welke prestatie ben je ontzettend trots?
Ik ben op heel veel dingen trots! Maar vooral het behalen van mijn diploma en het behalen van het tweede jaar van mijn opleiding tot doktersassistente maken mij trots.


Welke boodschap wil je graag aan anderen meegeven?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! Geniet van ieder moment van de dag want het kan zomaar je laatste dag zijn. Ookal voel je je soms chagrijnig, ben je boos of juist heel verdrietig, er zijn genoeg dingen die het leven prachtig maken!

Positiviteit is enorm leuk om te delen, daarom tag ik MarlayneSophie en Luna om deze tag ook in te vullen en de positiviteit verder te verspreiden.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.