donderdag 10 december 2015

3x kerstoutfits

Ik denk dat iedereen het probleem rond de feestdagen wel kent. Je gaat met je familie uit eten, je organiseert een kerstdiner of spendeert de kersttijd door met je schoonfamilie. Maar wat trek je aan? Uiteraard hangt je hele kast vol met kleren maar je hebt niks om aan te doen. Dat is een beetje inspiratie nooit verkeerd. Je hoeft namelijk niet iedere kerst een nieuwe jurk of blouse te kopen. Vaak zijn de kleren in je kast, die je dan op een andere manier combineert dan normaal, net zo leuk!


Rudolph the rednose... Hoe leuk is het om tijdens het kerstdiner bij je familie de meest foute kersttrui aan trekken. In combinatie met kleren die je dagelijks zou dragen zoals de jeans en enkellaarsjes is het best geinig. Laat de kerstmuts alleen maar weg, dat is denk ik iets té veel haha.

Jurk - Pumps - Clutch - Oorbellen - Armband - Lipstick

Naast een jeans met blouse is natuurlijk een mooie jurk ook geschikt voor de kerst. Ik daag je uit om een andere kleur dan zwart te kiezen. Kies voor donkerblauw, crème of een meer uitdagende kleur zoals groen of felblauw. Ik zou hierbij geen felle lipkleur dragen vanwege de drukke print op de jurk. Natuurlijk kan dit wel als je een effen jurk draagt.


Een simpele outfit die je normaal naar school, werk of tijdens het uitgaan draagt, kun je tijdens de kerst natuurlijk ook dragen. Kies voor een iets mooie, bijzondere of chique blouse of top en je bent klaar om te gaan. Draag je normaal alleen maar zwart? Kies dan eens voor een andere kleur! Of draag je alleen maar effen? Dare to ware prints!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.