zondag 20 december 2015

Lief dagboek #2 | Herfstdip, nieuwe layout en 2016

Bron- Pinterest

De winter komt eraan, het word kouder, ik merk dat mijn humeur minder word en dat iedereen om mij heen net een tikje chagrijniger is dan normaal. Ook ben ik sneller moe wat inhoud dat mijn bed momenteel mijn beste vriend is. Natuurlijk ben ik ook bezig met de kerstdagen en het nieuwe jaar, want wat gaat het toch snel. Voor je het weet zitten we al weer in 2016!

Lief dagboek,

Ik blijf het lastig vinden om mijzelf open te stellen op het internet. Het is toch alsof ik tegen een muur praat of eigenlijk tegen mijzelf. Ik lees alles wat ik typ over en over maar het blijft raar om te lezen.

De laatste tijd zit ik in een soort dip, een herfst/winter dip. Als ik wakker word ben ik moe en lusteloos en zodra ik thuiskom van school of in de avond mijn huiswerk maak heb ik geluk als ik niet in slaap val haha. Ook heb ik de laatste tijd minder zin om dingen te doen en eet ik meer dan normaal. De dagen worden korter en donkerder. Je gaat naar school in het donker en komt thuis in het donker. Het word winter, helaas. Achja, ieder nadeel heeft ook een voordeel, doordat ik altijd in het donker thuiskom blijf ik liever thuis dan dat ik iets onderneem. Hierdoor heb ik genoeg tijd gehad om een nieuwe layout te maken die inmiddels online staat, hoera! Het was een geknutsel en gepuzzel maar het is me weer gelukt!

Ook ben ik bezig met de kerstdagen en met het nieuwe jaar want deze staan al sneller. Gelukkig heb ik geen kerststress want ik hoef geen kerstdiner voor te bereiden. Deze kerst zijn we gezellig bij vrienden, kennissen en familie, de juiste plek om kerst te vieren. Ook ben ik deze maand bezig met het nieuwe jaar, wat gaat de tijd snel! Ik ben van plan om mijn blog een gedeelte om te gooien. Meer persoonlijk en lifestyle artikelen, wat minder rommel en afgeraffelde artikelen en misschien een domeinnaam (hiermee bedoel ik dat byannemae.blogspot.nl zal veranderen in byannemae.nl). Ik ben nog een aantal dingen aan het uitzoeken maar het gaat wel de goede kant op!

Hebben jullie al plannen met de kerstdagen en oud en nieuw? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.