donderdag 31 december 2015

Een terugblik op het afgelopen jaar, 2015


Vandaag is het alweer de allerlaatste dag van 2015. Vanaf morgen is het 2016, een nieuw jaar. Wat is het snel gegaan zeg, poeh! Het lijkt alsof het een half jaar geleden nog 1 januari 2015 werd.  Hoe heb ik het afgelopen jaar beleefd, wat waren mijn hoogte en diepte punten en welke dingen heb ik het afgelopen jaar geleerd? Een mooi moment om terug te kijken op dit jaar.

Als ik in een flits terugkijk op het afgelopen jaar voel ik me gelukkig. Ik heb mooie momenten meegemaakt met familie en vriendinnen en ben blij dat ik dit alles mee heb mogen maken. Het afgelopen aar heb ik meegemaakt als een jaar met veel pieken maar met helaas ook enkele dalen.

Lichtpuntjes van het afgelopen jaar waren:

- 10 weken stage lopen op een huisartenpraktijk (+ 10 weken werken als oproepkracht!)
- 50 volgers behalen op Bloglovin'
- Het aanschaffen van een spiegelreflex camera
- De spontane lunch dates, diner dates en dagjes weg met vriendinnen
- Leren genieten van de spontane en kleine dingen in het leven
- Het achter mij laten van een moeilijke periode

Diepte puntjes van het afgelopen jaar waren:

- Vriendschappen die helaas uit elkaar zijn gegaan
- De stress en vermoeidheid die school met zich mee bracht
- De vele regenbuien die wij als kleine kikkerlandje hebben mogen ontvangen

Geleerde puntjes van het afgelopen jaar waren:

- Minder snel boos worden om kleine irritaties
- Een layout maken door html codes en css te gebruiken

Wat waren de lichtpuntjes van jou jaar? En wat heb je geleerd dit jaar?


Ik wens iedereen een liefdevol 2016 toe! ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.