zondag 17 januari 2016

Bucketlist #1 | Domeinnaam, doktersassistente worden, lange lokken & dansjes





Mag ik al eerste even een applaus voor mijn enorm mooie tekenkunsten ;-). Het leek me wel eens leuk om weer een stukje van mijn bucketlist te delen met jullie.Vandaag numero uno.

- Mijn haar lang laten groeien -
In september 2014, twee weken nadat ik ben gestart met mijn opleiding, besloot ik mijzelf een kort kapsel aan te meten, maar ik mis mijn lange lokken toch wel behoorlijk. Zeker tijdens het sporten of als ik eens haast heb is het makkelijker om mijn haren in een staart of knot te doen. Mijn haar is inmiddels al een stukje langer gegroeid maar het moet nog langer, haha.

- Een eigen domeinnaam kopen -
Ik zit er al een tijdje over na te denken om een eigen domeinnaam te kopen. Dit maakt je blog toch een stuk professioneler en beter vindbaar op het internet. Momenteel heb ik het iets te druk met studie en privé en heb ik nog niet veel uitgezocht hierover maar dit ga ik zeker nog doen. Als er nog iemand tips heeft zijn ze zeker welkom!

- Naar 4 concerten gaan in 2016 - 
Vorig jaar ben ik in totaal naar twee concerten geweest namelijk Ilse deLange en Dotan. Ik vind concerten echt enorm leuk en probeer dan ook zo vaak mogelijk naar toe te gaan. Dit jaar staat er in ieder geval al 1 concert op de planning, Kovacs. 

-  Mijn diploma behalen - 

Ik zit momenteel in het tweede jaar van mijn opleiding als doktersassistente. Van 22 februari tot 29 april heb ik mijn stage. Vorig jaar heb ik 10 weken stage gelopen in een huisartsenpraktijk. Dit jaar mag ik op de polikliniek gynaecologie en verloskunde van het Canisius Wilhelmina Ziekenhuis in Nijmegen stage lopen. Ik heb er dan ook enorm veel zin omdat dit een totaal andere stage is dan vorig jaar. Na deze stage heb ik nog 10 weken les waarvan ik ook mijn nieuwe stage, die ik ga lopen van september tot februari, ook al ga voorbereiden. Na mijn eind stage, die ik waarschijnlijk ook in een huisartsenpraktijk ga lopen, heb ik examens en ben ik hopelijk in mei/juni afgestudeerd!

Wat staat er op jouw bucketlist?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.