zaterdag 23 januari 2016

Rituals True Happiness Gift Box



Door Nina - Vorige week heb ik een tegoedbon gekregen, die ik eens lekker heb besteed bij de o zo fijne winkel van Rituals! Hierin review ik een kleine giftset die ik heb gekocht.

Ik zal me alvast verontschuldigen voor de vrij slechte kwaliteit aan foto's! Het is donker en laat terwijl ik dit schrijf, maar wilde dit graag even doen. Voor de andere dingetjes die ik daar geshopt heb zal ik betere foto's maken!
Zo zag de doos eruit die ik scoorde bij Rituals. Een fel oranje, vierkant doosje waarin 4 royal size mini's in zitten. Deze lijn vind ik in het algemeen heel lekker, fruitig en fris, bijna de lekkerste van de hele collectie van Rituals! Ik kende deze dus al. Het doosje is verpakt met een mooi oranje lint en een dunne sleeve waarop staat welke producten er in de doos zitten.
Als je het deksel van de doos afhaalt, zie je dit. Wat hebben ze dat leuk gedaan zeg! In dit pakket zit:
  • Shower Foam
  • Shower Oil
  • Body Scrub
  • Body Cream
Zoals ik al zei zijn dit allemaal mini's, maar dan wel in een royale grote zodat je er nog wel een tijdje plezier van kunt hebben. Ik zal alle producten even reviewen.
Ik zal beginnen met de Happy Buddha douchefoam. Dit is een soort van douchegel, maar dan op een andere manier. In deze flacon zit 50 ml. 
Als je de dop eraf haalt, zie je dit. Dat is een aparte manier om douchegel in te bewaren, toch? Het is ook niet helemaal wat je zou verwachten als je douchefoams nog niet hebt gezien. De eerste keer erop drukken vind ik wel een beetje verspilling van product, zeker voor een review, omdat je een bepaalde veiligheidsseal moet losdrukken, waarna je eigenlijk te hard doordrukt en er dan best een hoeveelheid product uit komt. Zeker van zo'n lekkere geur vind ik dat wat zonde. 
De geur doet me denken aan mandarijntjes en sinaasappeltjes, maar ook een houtig geurtje, wat je ver weg een beetje ruikt. Na nader onderzoek (op de flacon staat het ook) zit er zoete sinaasappel en cederhout in. 
Het is me nog gelukt om er een redelijke hoeveelheid eruit te krijgen, maar de timing is niet helemaal perfect. Zodra het product er uit komt is het doorzichtig, maar schuimt uit zichzelf al een klein beetje op. Dit laat al een beetje zien wat het doet...
Want zodra je er in begint te wrijven beginnen er bubbeltjes te komen en begin je je af te vragen hoeveel product je nou eigenlijk op je hand gespoten hebt, het wordt namelijk steeds meer! Dit omdat er een hoop lucht bij komt, naar mijn idee, je hebt in ieder geval maar een klein beetje nodig voor een goede hoeveelheid douchefoam en laat je huid heerlijk ruiken. Dit product kan je onder de douche gebruiken. 
Een fullsize verpakking van deze heerlijke douchefoam bevat 200 ml en kost €8,00.
 
De volgende is de Fortune Oil. Dit is ook voor in de douche. Deze flacon bevat 75 ml. 
 
Oeps! Deze foto is een beetje wazig, maar je kan hier toch wel zien dat het gewoon een simpele dop is. 
 
Eenmaal op mijn hand aangebracht is duidelijk te zien dat het een ander product is dan de douchefoam van net. Deze glijdt van mijn hand af en is heel vettig. 
 
Ik heb zulke producten wel vaker van Rituals gehad en het werkt best fijn. Het is wel een ander gevoel als je jezelf daar mee wast, maar je huid raakt er niet uitgedroogd door. Juist heel glad en zacht. Fun fact: Door het vettige laagje dat het op je huid achterlaat, blijven de druppels ook apart op je arm liggen. Hij schuimt wel als je huid nat is.
Dit ruikt hetzelfde als de vorige, maar net iets anders. Ik kan niet omschrijven waar het naar zou moeten ruiken, maar ik vermoed dat het met de rest van de ingrediënten te maken heeft.
Een fullsize bevat 200 ml en kost €8,50
De volgende is de Fortune Scrub. Deze bevat 70 ml. 
 
De hele tube is oranje en heeft een klein gaatje in de bovenkant. De tube is van zacht plastic zodat je gemakkelijk al het product er uit kan krijgen. 
 
Eenmaal op mijn hand verbaasde ik me over het feit dat het zo doorzichtig was, er wel bubbeltjes inzaten maar... ook dat ik geen grove korreltjes zie! Even dacht ik dat het misschien geen scrub zou zijn, maar niets is minder waar.
 
Je ziet het misschien niet, maar toen ik begon met wrijven voelde ik onmiddelijk dat er hele kleine korreltjes inzaten. Eerst dacht ik nog dat het een milde scrub was, maar dat is niet zo. Hij is zelfs vrij ruw. Dat vind ik wel prettig. Misschien is het voor de mensen met een gevoelige huid fijner om dit niet te gebruiken, of er wat minder van te gebruiken per keer. 
De fullsize hiervan bevat 150 ml en kost €10,-
Als laatste hebben we deze body cream en deze bevat 70 ml. 
Creams, body butters, lotions... my fave voor de wintermaanden! Wanneer mijn huid droog wordt, breng ik een dikke laag aan op mijn benen of armen, en die worden heerlijk zacht. Deze cream heb ik eerder gehad, en ik zal het je zeggen, dit werkt! Het maakt je huid zijdezacht en ruikt ook nog eens heerlijk fris en zoet. Voor mij de perfecte body cream. 
 
Hier zie je dat het een vrij dikke substantie is, maar niet zo dik dat het in een potje moet (officieel zit het wel in een potje, maar zoals je ziet is dat niet per sé nodig). Hier zie je overigens ook de kleine korreltjes van de douche scrub die ik niet goed heb weggehaald, oeps!
 
Een heerlijk, creamy product waar ik weer helemaal blij van wordt! 
Een fullsize bevat 250 ml en kost €15,50
 
Dit was mijn review van deze heerlijke set. De set bij elkaar kost €18,50 en bevat geen fullsize producten. Maar dus wel mini's van een redelijk formaat! Dit vind ik echt een aanrader als je de wereld van Rituals een beetje beter wil leren kennen... ;)
Tot de volgende keer!
Groetjes
Nina

3 opmerkingen:

  1. Oh dat pakketje heb ik ook een keer gekregen. Zoo lekker ! Die geur is zalig en die scrub vond ik echt super fijn :) leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie! Superlief van je :)

      Verwijderen
  2. Ik hou van Rituals ♥ Deze lijn is ook een van mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.