zaterdag 20 februari 2016

Review | Sigma E65 - Small Angle

Vandaag heb ik een review voor jullie. De kwast die ik wil reviewen is een grote verandering geweest in mijn leven met make-up. In deze blogpost zal ik je alles vertellen over deze kwast en waarom mijn mening nu zo is. 

Toen ik mijn welverdiende stagevergoeding weer had ontvangen, besloot ik eens lekker rond te neuzen op de website www.boozyshop.nl. Deze website ken ik al best wel lang en kocht daar vroeger ook altijd al make-up dingetjes. Ze verkopen er namelijk heel veel verschillende soorten merken, zoals Sleek, Sigma, EOS, enz. enz. Er is in ieder geval een hoop uit te kiezen. 
Ineens bedacht ik bij mezelf dat ik eens een goede schuine kwast wilde aanschaffen. Ik kende en gebruikte namelijk al genoeg schuine kwastjes, maar geen van allen leken te werken... De ene was te dik, bij de andere waren de haren te lang, de andere was weer niet stevig genoeg. Ik was het gewoon zat. Als ik geen goedkope schuine kwast kon vinden, dan zou ik er maar eens eentje van een duurder merk proberen. 
Toen kwam ik uit bij Sigma. De kwast zag er heel netjes uit. De haren waren niet te lang, ze zagen er stevig uit en waren ook niet te dik. Hmm... dacht ik bij mezelf. Misschien is deze kwast wel de moeite waard.
Nou, de kwast zelf maakt een heel mooi scherp lijntje met welk vloeibaar product dan ook. Hier heb ik het gedaan met een lipstick. De haren van de kwast bewegen mooi mee wat zorgt voor een recht en ondoorbroken lijntje. Ik had deze kwast gekocht voor mijn wenkbrauwen, maar ontdekte later wat er ook mee mogelijk was. 
Dit is hoe ik de kwast gebruik bij mijn wenkbrauwen (en ja, ik weet dat ik mijn wenkbrauwen moet epileren jongens!). De kwast tekent met mijn wenkbrauwproduct hele strakke lijnen, wat ik het mooist bij mezelf vind staan. Dus dat werkt!
Maar ik kwam er ook achter dat hij zo fijn en precies is, dat het met een gel eyeliner ook perfect gaat! Nooit heb ik begrepen hoe mensen met een gel eyeliner hun eyeliner konden doen, bij mij kon ik het puntje immers nooit mooi maken. Maar nu, natuurlijk! Dit is zo simpel! 
Ook vond ik dat als ik er mijn lippen mee omlijnde, ik een veel mooiere en strakkere lijn kreeg. Dus ook dat werkte nog. 
Deze Sigma kwast was alles wat ik gehoopt had dat het zou zijn en doet zijn werk ge-wel-dig! Ik ben zeker te spreken over deze kwast, ondanks dat de prijs hoger ligt dan het gemiddelde. 
De Sigma E65 - Small Angle is te koop bij Boozyshop en kost €15,95.

Wat vinden jullie van dure make-up kwasten?

PS: Kleine verandering. Mijn blogposts zullen voortaan om 14:00 al online komen in plaats van 18:00!

Tot volgende week!
Groetjes,
Nina

3 opmerkingen:

  1. Wow, dat lijntje van de eyeliner is echt zo gaaf! Lijkt mij een erg fijne kwast zoals jij aangeeft. Ik ga eens op de site kijken. Misschien kom ik ook nog iets tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPER strakke eyeliner! Sigma kwasten zijn een beetje prijzig maar écht een goede investering, je merkt zelf wat de mogelijkheden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.