zaterdag 19 maart 2016

Anastasia | Dipbrow Pomade



Vandaag wil ik het hebben over de Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade. Pfoe... dat is een mond vol! Ik heb dit product gekocht na lang nadenken, maar heb uiteindelijk toch de knoop doorgehakt. Hierbij vertel ik jullie mijn mening over dit product!




Het product ziet er erg chique uit. Het is een glazen potje met een plastic dekseltje waar het logo van Anastasia op staat. Hij voelt voor de hoeveelheid wat er in zit, vrij zwaar aan, maar dat komt natuurlijk door het glas.


De werknemer in de winkel vertelde me dat Taupe een kleur was die mij heel goed zou staan. Dus heb ik deze maar gehaald.


Ik kon het niet laten, maar ik heb dit product al gebruikt. Sorry! Zoals je ziet is de kleur vrij grijskleurig, maar blijft natuurlijk wel een bruine tint. Deze kleur was naar mijn idee erg aan de grijze kant, maar die werknemer was bereid om mij te laten zien hoe het me zou staan. Ze heeft het aangebracht op één wenkbrauw en toen ik in de spiegel keek was ik verbaasd over hoe goed de kleur bij mijn huid stond. Deze heb ik dan ook maar meegenomen. Ik kan ook aanraden om bij een winkel te kijken die jou kan laten zien welke kleur je het beste staat, want voor die prijs zou het wel vreselijk jammer zijn als de kleur niet bij je paste.

De substantie is ook een soort mousse in plaats van een wax. Het werkt als een wax, natuurlijk, maar zo ziet het er niet uit als ik mijn kwast in het product dip. Apart, maar heel fijn!



Hierbij een swatch op mijn arm, waarop nog duidelijker te zien is dat de kleur een duidelijke koele ondertoon bevat, of gewoon duidelijk taupe.


Dit is het product dat ik op mijn wenkbrauwen heb aangebracht. De manier hoe ik het bijteken is dat het hoekje boven wel scherp is, maar aan de onderkant niet. Verder naar mijn neus toe gebruik ik steeds minder product zodat je een soort ombre-effect krijgt, wat ik het beste bij mij vind staan. Ik draag het ook op andere manieren, maar dit is hoe ik het het vaakste draag!


















Dit is hoe het eruit ziet als ik mijn make-up ook heb gedaan. De ene wenkbrauw ziet er ook altijd stukken mooier uit dan de andere, maar de vorm is niet precies hetzelfde. Wel vind ik dat ik met dit product mijn wenkbrauwen heel precies kan bijtekenen, waarna het ook de hele dag (lees: de héle dag!) blijft zitten. Het is een geweldig product en voor mij het geld zeker waard!

Dit product bevat 4 gram en kost €29,-

Wat vinden jullie van dit product?

Groetjes,
Nina

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.