zondag 20 maart 2016

Essence lipsticks

Wie mij een beetje kent weet dat ik fan ben van de Essence lipsticks. Ik heb ze momenteel in drie tinten roze en een tint rood. Aangezien ik ze maar blijf kopen werd het wel eens tijd voor een kleine update en tevens review.






Zoals ik al zei, ze zijn zo mooi! De hulzen zijn zwart, mat gekleurd en hebben een gekleurd randje wat overeen komt met de kleur van de lipstick. Op deze manier zie je direct welke kleur je hebt en hoe deze kleur er uit ziet.



Momenteel heb ik deze vier kleuren.

16 I am yours - Een donkerroze kleur
13 Love me - Een licht roze, soms neigend naar poederroze kleur
04 On the catwalk - Een donker roze, frambozen kleur
07 Naturel beauty - Een my lips but better kleur, midden roze



Jammer dat de foto met flits de kleuren beter laat zien dan de foto zonder flits. De kleuren lijken op de onderste foto erg op elkaar terwijl er toch redelijk veel verschil in de kleuren zit. Zo lijkt kleur nummer 4 erg roze terwijl deze toch meer frambozen rood is. Ook zijn er, naar mijn mening, weinig verschillen tussen de kleuren.

Wat is jouw favoriete essence lipstick?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat, lief! ♥
Mijn reacties modereer ik zelf. Het kan soms dus even duren voordat je je reactie online ziet staan.